-->
☢ ☢   Любите Родину - Мать вашу!        Якщо ви не боретеся за свої права, у вас їх заберуть!        Ми погано боролися за свої права, і у нас їх забрали!        Кто не помнит прошлого, у того не будет будущего!    ☢ ☢

15.07.2017

Візіт ліквідатора-солдата строкової служби до пенсійного фонду закінчився викликом поліції та написанням заяви-повідомлення про злочин

Призначення пенсії за віком солдатам-ліквідаторам в Кропивницькому 2017 р


Начальнику Кропивницького відділу
поліції ГУНП в Кіровоградській області
майору поліції
Авдієнку Дмитру Олексійовичу
Неділька Олександра Миколайовича
 м.Кропивницький
вул.___________
тел. +38 (050) 65 56 499
Додаткові пояснення
до Заяви — повідомлення про дії,
що містять ознаки злочину, передбаченого ст 356 КК України
До мене, як до голови Кіровоградської обласної громадської організації “Союз Чорнобиль України”, звернувся Лебединський Микола Арсентійович, який є учасником ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесеним до категорії 2, що підтверджується посвідченням сер. А № 218218, виданим Кіровоградською обласною державною адміністрацією 29 жовтня 1992 року і перереєстрованим 17 березня 1998 року, стосовно порушення строків розгляду його Заяви про призначення йому державної пенсії за віком із зменшенням пенсійного віку на 10 років, на підставі статті 55 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».
15 травня 2017 року він надав до органів Пенсійного фонду комплект необхідних документів, згідно наданого йому переліку.
Для підтвердження колгоспного стажу, йому було запропоновано додатково надати уточнюючу архівну довідку стосовно вихододнів, яку він також надав, після її отримання з архіву.
Через 15 діб, на його звернення, головний спеціаліст відділу призначення пенсій Кропивницького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Кіровоградської області повідомила про направлення запитів, стосовно підтвердження обгрунтованості наданих ним документів і що пенсію у зв’язку із цим ще не призначено.
Таку відповідь на протязі вже майже двох місяців він отримує (усно, по телефону) від цього спеціаліста.
14 липня 2017 року, ми разом з Лебединським Миколою Арсентійовичем, знову звернулись до головного спеціаліста відділу призначення пенсій Кропивницького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Кіровоградської області.
Нам було повідомлено про направлення запитів
• до Департаменту соціального захисту Кіровоградської обласної державної адміністрації, для витребування даних про стаж роботи в Чорнобилі !!!,
• до архіву, стосовно перевірки обгрунтованості довідки з архіву!!!
Ми спробували отримати від спеціаліста обгрунтування факту не виконання вимог статті 82 Закону України “Про пенсійне забезпечення” якою встановлено, що
Документи про призначення пенсій розглядаються органом що призначає пенсії (стаття 81), не пізніше 10 днів з дня їх надходження.
Повідомлення про відмову в призначенні пенсії із зазначенням причин відмови та порядку оскарження орган, що призначає пенсії, видає або надсилає підприємству, організації або заявникові не пізніше 5 днів після винесення відповідного рішення.
Нам без посилань на нормативні документи, користуючись колективними підсказками інших спеціалістів відділу, підсказками по телефону, повідомили про можливість не приймати рішення протягом 3-х місяців!!!
Посилались також на Порядок подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», затвердженого Постановою Правління Пенсійного фонду від 25 листопада 2005 року № 22-1.
В пункті 1.7 даної Постанови зазначено, що
1.7. Днем звернення за призначенням пенсії вважається день прийняття органом, що призначає пенсію, відповідної заяви.
Якщо заява пересилається поштою (крім випадків призначення (поновлення) пенсій), днем звернення за пенсією вважається дата, що зазначена на поштовому штемпелі місця відправлення заяви.
У разі якщо до заяви про призначення пенсії додані не всі необхідні документи, орган, що призначає пенсію, письмово повідомляє заявника про те, які документи необхідно подати додатково, про що в заяві про призначення пенсії робиться відповідний запис.
Якщо вони будуть подані не пізніше трьох місяців із дня повідомлення про необхідність подання додаткових документів, то днем звернення за призначенням пенсії вважається день прийняття заяви про призначення пенсії або дата, зазначена на поштовому штемпелі місця відправлення заяви.
Якщо поданих документів достатньо для визначення права особи на призначення пенсії, пенсія призначається на підставі таких документів. При надходженні додаткових документів у визначений строк розмір пенсії переглядається з дати призначення. У разі надходження додаткових документів пізніше трьох місяців із дня повідомлення про необхідність їх подання пенсія перераховується зі строків, передбачених частиною четвертою статті 45 Закону.
Днем звернення за перерахунком пенсії, переведенням з одного виду пенсії на інший, поновленням виплати пенсії, виплатою недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю вважається день прийняття органом, що призначає пенсію, заяви з усіма необхідними документами.
На наше звернення стосовно необхідності надати ще якісь додаткові документи, нам відповіді не надано.
На наше звернення стосовно необхідності користуватись саме цим Порядком, для призначення державної пенсії за віком із зменшенням пенсійного віку на 10 років, та ігнорування вимог статті 82 Закону України “Про пенсійне забезпечення”, нам відповіді також не надано.
Я був змушений звернутись по допомогу до правоохоронних органів, зателефонувавши на телефон “102” та повідомити про дії головного спеціаліста відділу призначення пенсій Кропивницького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Кіровоградської області, що містять ознаки злочину, передбаченого ст 356 КК України “Самоправство”.
Прибувшому наряду поліції, цей спеціаліст також пояснив свої дії, наявністю 3-х місячного права на обгрунтування відмови в призначенні пенсії, у зв’язку із відсутністтю права на пенсію !!!
Фактично, цей спеціаліст вже визначився з відповіддю, але буде чекати 3-и місяці, щоб надати офіційно відмову у призначенні пенсії.
Не зважаючи на моє особисте звернення, як голови Кіровоградської обласної громадської організації “Союз Чорнобиль України”, на моє звернення до заступника начальника Кропивницького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Кіровоградської області, до правоохоронних органів, право заявника не було відновлено. Жодної відповіді не надано, що свідчить, на мою думку, про організованість і умисність дій працівників Кропивницького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Кіровоградської області.
В наслідок таких дій, мені було завдано моральної шкоди, яку я маю намір стягнути як цивільний Позивач у кримінальній справі.
У зв’язку з вищевикладеними додатковими поясненнями по Заяві — повідомлені про дії, що містять ознаки злочину, передбаченого ст 356 КК України – Самоправство та керуючись статтями 55, 56, 61, 214, 215 КПК України,
ПРОШУ:
1. Прийняти та невідкладно зареєструвати подану мною Заяву-повідомлення про вчинення злочину від 14 липня 2017 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань та видати мені пам’ятку про процесуальні права та обов’язки.
2. Розпочати за цією заявою досудове розслідування у формі досудового слідства за фактом вчинення дій, які мають ознаки злочину, передбаченого статею 356 Кримінального Кодексу України.
3. Визнати мене Потерпілим та цивільним Позивачем у кримінальній справі.
4. Повідомити мене письмово у встановленому законом порядку та термін про початок кримінального провадження та закінчення досудового розслідування вказаного злочину за статею 356 Кримінального Кодексу України.
14 липня 2017 року ______________ Неділько О.М.

ЗАЯВА В СУД (ЗРАЗОК)

До Кіровоградського районного суду
Кіровоградської області
Позивач:________________,
зареєстрований:______________,
Кіровоградського району
Кіровоградської області
вул._______________
тел. не відомий
E-mail:  відсутня
Представник позивача:     Неділько Олександр Миколайович
зареєстрований: м.Кіровоград
вул.___________________
тел. +38 (050) 65 56 499
E-mail:  ukrekobalans@gmail.com
Відповідач:        Кропивницьке об’єднане управління  
Пенсійного фонду України 
Кіровоградської області, 
25006 м. Кіровоград, вул. Соборна, 4
тел/факс. (0522) 32-19-30

Адміністративний позов

“Про визнання бедіяльності протиправною”

___________________________ (надалі — Позивач), _______ 1967 року народження, є учасником ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесеним до категорії 2, що підтверджується посвідченням сер. _______, виданим Кіровоградською обласною державною адміністрацією 29 жовтня 1992 року і перереєстрованим 17 березня 1998 року.
Під час проходження дійсної строкової військової служби, він приймав участь в ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС в складі в/ч 39289 у період з 19 серпня 1986 року по 17 вересня 1986 року, що підтверджується записом у військовому квитку
Коли йому виповнилось 50 років, та керуючись статтями 15 Закону України “Про пенсійне забезпечення” та 55 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», згідно якої він має право на призначення та виплату йому державної пенсії за віком із зменшенням пенсійного віку на 10 років, він звернувся до Кропивницького об’єднаного управління Пенсійного фонду України про призначення йому державної пенсії та надав необхідні для призначення такої пенсії документи. Але Відповідач відмовив йому у прийнятті й оформлені документів для призначення державної пенсії за віком із зниженням пенсійного віку та листом від 30 березня 2017 року року № 130/Л-11 роз’яснив, що для призначення пільгової пенсії необхідно надати посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС,  довідку військової частини, в складі якої він брав участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, або довідку архівної установи, або інші первинні документи, в яких зазначено період роботи, населений пункт чи об’єкт, де ним проводились роботи по ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС. Додатково можуть бути прийняті посвідчення про відрядження або довідка про підвищену заробітну плату.
Посилаючись на відсутність у війсковому квитку (НУ №_________вказівки на населений пункт чи об’єкт, де саме Позивач проводив роботи по ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, а в архівній довідці Державного галузевого архіву МО України від 28 вересня 2012 року №______ на відсутність запису про прибуття з відрядження до міста Чорнобиль, Відповідач, на мою думку, протиправно відмовив у призначенні йому пенсії за віком.
Позивач 19 червня 2017 року звернувся за захистом своїх прав до суду. Але під час попереднього засідання суду Відповідач обгрунтував відмову в призначенні пенсії не  відсутністю права на пенсію чи необхідних документів, а відсутністю саме факту звернення Позивача за призначенням пенсії на офіційному бланку.
Позивач надав до суду клопотання “Про залишення справи без розгляду“ і 15 травня 2017 року змусив Відповідача надати бланк і прийняти документи та надати розписку в їх отриманні.
Статтею 82 Закону України “Про пенсійне забезпечення” встановлено, що
Документи про призначення пенсій  розглядаються  органом  що призначає пенсії  (стаття  81),  не  пізніше  10  днів  з  дня  їх надходження.
Повідомлення про відмову в призначенні пенсії із  зазначенням причин  відмови  та порядку оскарження орган, що призначає пенсії, видає  або  надсилає  підприємству,  організації або заявникові не пізніше  5  днів  після  винесення відповідного рішення.
Через 15 діб, на звернення Позивача, Відповідач повідомив про направлення запитів, стосовно підтвердження обгрунтованості наданих документів і що пенсію у зв’язку із цим не призначено.
Таку відповідь на протязі вже майже двох місяців Відповідач надає Позивачу, мотивуючи тим, що відповіді на запити ще не надійшли. І лише після їх надходження буде розглядати документи.
Тому я вважаю бездіяльність Відповідача у своєчасному розгляді документів протиправною.
А також звертаю увагу суду на лист Відповідача від 30 березня 2017 року року            № 130/Л-11, в якому зазначено перелік необхідних документів для призначення пенсії.
По-перше, посвідчення про відрядження, довідка про підвищену оплату праці чи інші первинні документи з обліку відпрацьованого часу в Позивача фізично не могло бути, так як він приймав участь в ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС перебуваючи на дійснійстроковій службі (солдат).
По-друге, у війсковому квитку, основному документу військовослужбовця, зазначено номер військової частини, період та факт участі в ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, скріплених підписом командира та печаткою військової частини. Цей запис є чинним, ніким не оспорений й не визнаний судом недійсним.
Архівна довідка Державного галузевого архіву МО України від 28 вересня 2012 року № ______також підтверджує факт відправлення для участі в ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС в цій військовій частині, зазначаючи при цьому місце виконання службових обов’язків, місто Чорнобиль, яке на той час відносилось до 2 зони небезпеки зони відчуження. Відсутність саме/лише архівного запису про прибуття з відрядження, на мою думку, не є доказом того, що Позивач не повернувся з відрядження, так як в військовому квитку зазначена й кінцева дата відрядження,  17 вересня 1986 року.
 Збереження, повнота чи місцезнаходження архівних відомостей, стосовно  участі в ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, не може  контролюватись Позивачем, а тому на нього не може покладатись відповідальність за відсутність чи не повноту такої інформації та покладання на нього обов’язку по визначенню її  місцезнаходження.
По-третє, на підставі цих самих документів (військовий квиток) Кіровоградська обласна державна адміністрація встановила Позивачу статус “Учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС”, видала відповідне посвідчення 29 жовтня 1992 року,  правомірність видачі якого перевірила додатково в 1998 році, про що свідчить штамп в посвідчені “Перереєстровано” з зазначенням протоколу № 22 від 17 березня 1998 року. Посвідчення є чинним, правомірність видачі ніким не оспорена й воно не визнане судом недійсним.
По-четверте, враховуючи, що згідно частини другої статті 19 Конституції України, кожен повинен діяти в межах наданих повноважень та лише у спосіб визначений законом, і що єдиним органом правосуддя в нашій країні є суд, а привласнення функцій правосуддя, забороняється.
Звертаємо увагу суду також на той факт, що так як ні посвідчення, ні будь який інший документ, наданий Позивачем до Відповідача, не визнано в судовому порядку не чинним, тому Відповідач фактичнооспорює саме факт перебування Позивача в зоні відчуження та правомірність видачі йому посвідчення, тим самим привласнюючи собі повноваження як органів соціального захисту населення так і правосуддя, та вчиняє дії, за які передбачена кримінальна відповідальність.
На мою думку, бездіяльність Відповідача по відмові призначити пенсію за віком із зменшенням пенсійного віку на 10 років також є протиправною, а вимоги Позивача правомірними, а  тому підлягають відновленню шляхом призначення йому пенсії за віком із зменшенням пенсійного віку на 10 років з моменту виникнення права, з 5 лютого 2017 року.
Враховуючи, що згідно статі 124 Конституції України, всі спірні правовідносини вирішуються виключно в судовому порядку, а оскарження дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень стосовно пенсійного забезпечення здійснюється у відповідності до Кодексу адміністративного судочинства України, керуючись  п/п 4) п. 1 ст.18, п.2 ст.71, ст. 105, 106, 258, п.1 267 КАС України
ПРОШУ:
1. Визнати бездіяльність Кропивницького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Кіровоградської області по розгляду документів для призначення пенсії за віком із зменшенням пенсійного віку на 10 років на підставі статі 55 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» _________________ в установлений законодавством термін, не надання йому своєчасно бланку Заяви для призначення пенсії, вимагання документів, які не передбачені законодавством, протиправними.
2.Зобов’язати Кропивницьке об’єднане управління Пенсійного фонду України Кіровоградської області розглянути в установлений законодавством термін документи та призначити пенсію за віком із зменшенням пенсійного віку на 10 років на підставі статі 55 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» ______________________________________________ з моменту виникнення права, з _______2017 року.
3.Допустити негайне виконання постанови суду.
4. Зобов’язати Кропивницьке об’єднане управління Пенсійного фонду України Кіровоградської області подати звіт про виконання рішення суду.
Додаток.
1.Копія посвідчення учасника ЛНА на ЧАЕС                   — 2 прим. на 2 арк.
2.Копія військового квитка — 2 прим. на 2 арк.
3.Копія архівної довідки МО України — 2 прим. на 2 арк.
4.Копія відповіді Відповідача — 2 прим. на 2 арк.
5.Скрин Інформації щодо попереднього судового розгляду — 2 прим. на 2 арк.
6.Копія адміністративного позову Відповідачу — 1 прим. на 3 арк.
7.Копія довіреності на представництво — 1 прим. на 1 арк.
_____________________________________, як учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесений до категорії 2, згідно пункту 10) статі 5 Закону України “Про судовий збір” звільнений від сплати судового збору.          
Представник Позивача   ____________  О.М.Неділько
15 липня 2017 року  


Комментариев нет:

Отправить комментарий

I am free