Прізвище, ім’я, по батькові автора (ініціатора): Олійник Ярослав Михайлович
Статус: триває збір підписів
Петиція №22/013055-еп. Подана 07.10.2015
Дата початку збору підписів: 07.10.2015
"Двоскладові пенсії",запроваджені для ліквідаторів другої категорії з 01 січня 2004 року,по своїй суті є антиконституційними.Частина друга статті 27 ЗУ "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" практично забрала раніше закріплене право на пенсію,відокремивши їх від інших,з котрими на рівні розгрібали термоядерне багаття,в залежності від зарплати за роботу в зоні відчуження.Наші надії на більш-менш забезпечену старість втрачені із внесенням 17 листопада 2005 року до статті 57 "Пільги по обчисленню середньомісячного заробітку" Закону України "Про статус і соціальний захист громадян,які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи нібито безвинних рядків: "Обчислення середньомісячного заробітку провадиться відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".
Мотивація: Двоскладові» пенсії, запроваджені для ліквідаторів другої категорії з 01 січня 2004 року, без перебільшення є дискримінаційними і по своїй суті антиконституційними.
Частина друга статті 27 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» практично забрала раніше закріплені права на пенсію у ліквідаторів другої категорії, відокремивши їх від інших, нарівні з котрими розгрібали термоядерне багаття. Надії на більш-менш забезпечену старість вони втратили остаточно із внесенням 17 листопада 2005 року до статті 57 «Пільги по обчисленню середньомісячного заробітку» Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (надалі 796-12) нібито безневинних рядків: «Обчислення середньомісячного заробітку провадиться відповідно до Закону України « Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» ( надалі 1058-15).
Механізм цього «обчислення» прописаний у статті 27 Закону №1058-15.
Її друга частина визначає наступне: «За бажанням застрахованої особи частина розміру пенсії за віком за період страхового стажу, набутого до дня набрання чинності цим Законом, може бути визначена відповідно до раніше діючого законодавства, а частина розміру пенсії за період страхового стажу, набутого після набрання чинності цим Законом, відповідно до цього Закону. При цьому (зверніть увагу!) частина розміру пенсії за віком, обчислена за раніше діючим законодавством, не може перевищувати максимальних розмірів пенсій, визначених законом для відповідних категорій пенсіонерів…». На практиці оці «максимальні розміри», що діяли на день набрання чинності Законом 1058-15, визначалися за такою формулою: 168,00 грн. = максимальний розмір 150 грн. х 1,12 відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2003 року №1783.
Вище згадана постанова №1783 під замаскованою назвою «Про заходи щодо поліпшення (!?) пенсійного забезпечення громадян» теж додала чимало дьогтю в «бочку беззаконня» при позбавленні матеріальних прав ліквідаторів другої категорії і сповна заслуговує на статус антиконституційної. Вона беззаперечно суперечить щонайменше 3,8,22 та 64 – ій статтям Конституції України. Саме постанова №1783 надала механізм обмеження наших прав, що забороняє робити Конституція. Остання такий дозвіл надає при виняткових обставинах – «в умовах воєнного або надзвичайного стану ... із зазначенням строку дії цих обмежень».
Друзі! Прошу Вашої підтримки з надією,що влада відреагує відповідно.
Немає коментарів:
Дописати коментар