-->

11.06.18

У Брошневі-Осаді закрили автостанцію

Приміщення автобусної станції у Брошневі-Осаді закрили без жодних пояснень. Люди — в шоці. Адже за зачиненими дверима залишилися графіки руху пасажирського транспорту через селище на Буковину, Закарпаття і Львівщину, на курорт «Буковель», у Польщу чи Чехію тощо.

Соціальну проблему відчувають також пасажири: «А як, наприклад, стояти на зупинці з дітьми, коли падає дощ, град, уже не кажучи про зиму?». «А хто захистить пасажирів — інвалідів, «чорнобильців» тощо, котрі у касі АС купували пільгові квитки? Де тепер придбати квиток, щоби відшкодували відрядження?». А щоб замовити квитки у касі попереднього продажу, тепер людям треба їхати хіба у Долину або в Калуш, пише Галичина

Важко з’ясувати, що стало причиною закриття автостанції. Бо, як нам повідомили, райдержадміністрацію Рожнятівського району ніхто з керівництва ТДВ «Івано-Франківський ОПАС» попередньо про це не повідомляв, не було звернення з цього приводу і до керівництва Брошнів-Осадської селищної ради ОТГ. 

— Недавно відбулася чергова сесія Брошнів-Осадської ОТГ, — каже депутат селищної ради Володимир Площанський. — У «різному» я наголосив на необхідності вирішення проблеми, яка виникла через закриття автостанції. Депутати підтримали рішення написати в ОПАС листа, вимагаючи пояснень і відновлення роботи АС.

...А нині комфортабельні автобуси, що курсують автотрасою державного значення через Брошнів-Осаду, вже й не завжди заїжджають на територію АС — зупиняються безпосередньо на трасі. Дарма, що не так давно на цьому відтинку автошляху вже було кілька, у тому числі й зі смертельними наслідками, дорожньо-транспортних пригод.

Віталій ЗАПУХЛЯК, гендиректор ТДВ «Івано-Франківське обласне підприємство автобусних станцій»:

— Причина закриття станції — її збитковість. Органи місцевого самоврядування, звичайно, було про це попереджено. Їм надсилали листа — є ж спеціальна процедура, як це робиться. За яких умов можливе відновлення роботи автостанції? Якщо знайдеться інвестор, готовий фінансувати збитковий проект. Або якщо селищне керівництво придумає інші варіанти дотування, про це я розмовляв з головою Брошнів-Осадської ОТГ Назарієм івановим. Поки не завершено процес монетизації пільг, то за наявності у людей посвідчення водії розраховуються з пасажирами, як це передбачено законодавством України. На збитковість впливають видатки на зарплати працівникам, обсяги досить символічного так званого станційного збору, який регулює держава, а взимку — енергоносії та ін. Змінюються державні будівельні норми, тож щоб автостанція продовжила працювати, потрібно належно облаштувати станційні туалети. А це не десятки чи сотні, а тисячі гривень. Ми не маємо можливості вкладати кошти в об’єкт, який є системно збитковим. Моє завдання як керівника — добробут працівників. А якщо фінансувати збитковий об’єкт, то потрібно недоплачувати своїм підлеглим. Якщо хтось хоче відновити роботу автостанції — я не проти. Автостанцію не можна вважати закритою, бо це означало б виведення з неї всіх маршрутів. Її роботу просто призупинено. Якщо появиться якийсь інвестор, може, в особі й селищної ради, то роботу автостанції буде відновлено.

Немає коментарів:

Дописати коментар