-->

14.02.20

Музика до серіалу “Чорнобиль” написана майже без музичних інструментів: звучить сама АЕС

Мабуть, багато хто здивувався, коли ісландка Хільдур Гуднадоуттір почала отримувати за написану нею музику до фільмів одну нагороду за іншою: “Еммі” і “Греммі” за серіал “Чорнобиль”, приз Венеціанського кінофестивалю, “Золотий глобус” і ось тепер “Оскар” за “Джокера”. Адже ще кілька років тому про неї мало хто знав. 

При цьому 37-річна Хільдур Гуднадоуттір, віолончелістка і композиторка, уже майже 20 років пише музику до фільмів. Вона випустила близько десятка дисків, дуже гідно представлена в YouTube, де з її авангардною музикою і познайомилися вперше режисери “Чорнобиля” і “Джокера” Йохан Ренк і Тодд Філліпс. Народилася вона в Рейк’явіку, у родині музикантів: батько – кларнетист і композитор, мати – оперна співачка. Після закінчення музичного училища в Рейк’явіку Хільдур переїхала до Берліна, де продовжила навчання в університеті мистецтв. Вона залишилася в Берліні, де живе і зараз зі своєю сім’єю (у неї – семирічний син).

Музика до серіалу “Чорнобиль”


Коли Хільдур працювала над музикою до серіалу “Чорнобиль”, вона разом зі своїм звукооператором їздила до Литви – на заморожену 10 років тому Ігналінську атомну електростанцію. Там були встановлені ядерні реактори того ж типу, що і в Чорнобилі. У захисному костюмі композиторка ходила коридорами знятої з експлуатації, але ще не демонтованої АЕС, збираючи звуки. Потім декілька тижнів вона перетворювала їх на індустріальну музику (так часто називають цей жанр) або “музику, яка ґрунтується на фактах” (так називає її сама Хільдур). 

Саундтрек до серіалу “Чорнобиль” написаний майже без музичних інструментів: звучить сама АЕС. “Жоден оркестр світу не зміг би цього відтворити”, – написав про музику Хільдур Гуднадоуттір вражений критик німецького тижневика Die Zeit.

Немає коментарів:

Дописати коментар