У березні 2023 року в Україні підвищили мінімальний розмір пенсійних виплат для осіб з інвалідністю, щодо яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з аварією на ЧАЕС, та учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.
Факти ICTV дізнавалися, який розмір пенсії отримують чорнобильці 1 категорії у 2023 році.
Пенсії для чорнобильців 1 категорії 2023 – розмір
Спершу потрібно розібратися, хто належить до 1 категорії чорнобильців.
Категорія 1 – особи з інвалідністю з-поміж учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та потерпілих від катастрофи, щодо яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, хворі внаслідок Чорнобильської катастрофи на променеву хворобу.
З 1 березня в Україні збільшився мінімальний розмір пенсійної виплати. Це вираховується, з огляду на середню заробітну плату (дохід) в Україні, з якої сплачено страхові внески та яка враховується для обчислення пенсії за рік, що передує року перерахунку щомісячної допомоги до пенсії.
У Пенсійному фонді України повідомляють, що відповідно до закону Про внесення змін до Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи визначено, що в чорнобильців мінімальний розмір пенсійної виплати не може бути нижчим:
- для осіб з інвалідністю 1 групи – 100% розміру середньої заробітної плати в Україні, з якої сплачено страхові внески та яка враховується для обчислення пенсії за попередній рік;
- для осіб з інвалідністю 2 групи – 80%;
- для осіб з інвалідністю 3 групи – 60%.
Крім того, якщо щомісячні розміри пенсії для 1 категорії чорнобильців не досягають таких розмірів, то особам виплачується щомісячна державна адресна допомога до пенсії в сумі, якої не вистачає.
Таким чином, з 1 березня 2023 року мінімальний розмір пенсійної виплати чорнобильцям 1 категорії не може бути нижчим 13 376,21 грн (до 01.03.2023 – 12 993,56 грн).
Ба більше, такий розмір мінімальної пенсії встановлюється незалежно від того, відповідно до якого закону особі призначено пенсійну виплату.
а сколько пенси 1 группе.2 группе и 3 группе в деньгах будит получать
ВідповістиВидалитиХай напишуть скільки грошей несем в аптеку та лікарню щоб не говорили що висока пенсія
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиНеобхідно уточнити не може бути нижчим за 13376,21 грн для першої групи першої категорії
ВідповістиВидалитиДля ЛПА 1кат.
ВидалитиОстальным инвалидам чернобыльцам
Видалити1кат.
Мин.пенсия не меньше:
1гр. - 6000
2гр. - 4800
3гр. - 3700
Для детей с инв. - 3700
Расчёт от минимальной
Видалитизарплаты.
Но ведь там же написано: "...з 1 березня 2023 року мінімальний розмір пенсійної виплати чорнобильцям 1 категорії не може бути нижчим 13 376,21 грн". А вы говорите: "...инвалидам чернобыльцам
ВідповістиВидалити1кат.
Мин.пенсия не меньше:
1гр. - 6000
2гр. - 4800
3гр. - 3700 ?
Такі пенсійні виплати,в потерпілих інвалідів,в кого 1 кат., це,евакуйовані з зони Чаес,і тд.В інвалідів ліквідаторів в кого перша кат. виплати інші.
ВидалитиОзнакомьтесь с документом 1584-IX,
ВідповістиВидалитивсё станет понятно
Ох уж эти журнашлхи, заголовок пёстрый напишут, а капнёшь внутрь - совсем другое указано. Сплошной обман и дезинформация. Кому верить??
ВідповістиВидалитиВсе правилтно владимир пише.читайти закон іви все зроруміете це для н
ВідповістиВидалитиРазделяйте статус инвалида-ликвидатора и статус инвалида-чернобыльца (эвакуированных, переселенцев). Многие обобщают всех кого коснулась чернобыльская трагедия под без ликим термином - чернобыльцы.
ВідповістиВидалититак это пенсия чернобыльцев 1 групп 6000 и переселенцев.а сколько пенсия ликвидаторов на чаэс .чернобыльцы и леквидаторы чаэс это разная пенсия и разный ращёт пенсий у ликвидаторов и срочников 5 кратка .
ВідповістиВидалитиВсе вірно
ВідповістиВидалититак склько сума пенси у ликвидатора чаэс 1-2-3 группы .сколько получакт на руки грошей.что некто не знает по 5 кратки вертикальки
ВідповістиВидалитиПросчитайте для себя (на пенсии с 2017г. и ранее),,по Формуле на сегодня
ВидалитиП= 7404×2,9013×% нетр.
Нет "вертикальной-горизонтальной", есть 5-кратка из процентного отношения , в простонародье - "виртуалка".
ВидалитиНе забываем пенсии
ВідповістиВидалитипо инвалидности,
по возрасту ЛПА для 1,2,3,4,категорий. с заработанного Кз
не плохо. не мало ликвидаторам по 5 кратке .может ще будут добовлят тогда лопатой грепти будут. а цени какие в аптеки и вмагазине .
ВідповістиВидалитиУвеличение пенсии по 5-ти
Видалитикартки от индексации с 01.03.24г.
При ограниченной индексации 1500грн.
2 кат 86 коли добавлять.
ВідповістиВидалити2кат. индексация пенсии с
Видалити01.03.24г.
Для вида пенсии по возрасту, с Кз , заработанным при ЛПА.
Не подавали в ПФ справку
о заработке при ЛПА,
расчёт Кз за любые 5 лет.
2 кат 86 добавят 01.03.24 го.по индексации как всем по украине
ВідповістиВидалитипо 2 категори пенси по возрасту как всем пенсионерам украины .от заработка до 2004 года за 5 лет любые а 2004 года за всё время .
ВідповістиВидалитиПЕНСИЯ ПО ВОЗРАСТУ для 1 , 2, 3 , 4 категорий
ВидалитиРозділ VIII
ПЕНСІЇ І КОМПЕНСАЦІЇ ОСОБАМ, ВІДНЕСЕНИМ ДО КАТЕГОРІЙ 1, 2, 3, 4
Стаття 57.
Пільги щодо визначення заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії
Визначення заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії здійснюється відповідно до Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування".
У разі обчислення пенсії відповідно до частини другої статті 27 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" за бажанням особи, яка звернулася за пенсією, заробітна плата (дохід) для обчислення пенсії може визначатися за будь-які 12 місяців підряд роботи на територіях радіоактивного забруднення.
Якщо особа, яка звернулася за пенсією, пропрацювала на територіях радіоактивного забруднення:
менше 12 місяців, - заробітна плата (дохід) визначається шляхом поділу загальної суми заробітної плати (доходу) за календарні місяці роботи на кількість зазначених місяців;
не менше 30 календарних днів у двох місяцях, - заробітна плата (дохід) визначається за будь-які фактично відпрацьовані 30 календарних днів роботи;
менше місяця, - заробітна плата (дохід) визначається за відповідний календарний місяць з додаванням до заробітної плати (доходу) на основній роботі.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/796-12#Text
Ідете в ПФУ,по місцю проживання,там спеціалісти кожному розкажуть,що і як.
ВідповістиВидалитив пенсионом всё раскажут
ВідповістиВидалитиВ пенсионном навещают лапшу на уши и пошлют в правильном направлении.
ВідповістиВидалитиУ вас какая катигория как ликвидатор чаэс . или чернобылец и что вы хотели узнать о пенсиях .
ВідповістиВидалитиУ меня 1 категория ликвидатор 1986г.
ВідповістиВидалитиУ Вас возможность начислять вид пенсии по инвалидности с.54
ВідповістиВидалитиа) По ЗАРАБОТАННОМУ заработку на ЛПА (сдавали справку о сумме в ПФ)
б) по 5-ти кратки с виртуальным Кз
Начислять пенсию по возрасту.
ПФ сам определяет что выгоднее, согласно документов в Вашем пенсионном деле.
С 16.05.23г.подал заяву на перерахунок пенсии по справке по зарплате за командировку, до настоящего времени пересчёта нет.То затеяли проверку обещали после акта проверки пересчитаю,акт проверки подтвердил данные о зарплате и пребывания первичными документами, но после этого пенсионный поменял свое решение и направил меня на комиссию, вот как они относятся к нам.
ВидалитиВЫ ДУМАЕТЕ 1 КАТ.ЛИКВИДАТОР НЕ ЧЕГО НЕ ЗНАЕТ .ОН ЗНАЕТ ЛУДЖЕ ЧЕМ МЫ О ПЕНСИЯХ .
ВідповістиВидалитиВол Біл- Blogger Wladimirr9 - это в фаезбуке--твоя страница. Прими меня в друзья. Пообщаемся.
ВідповістиВидалитиBlogger Wladimirr9 - это в фаезбуке--твоя страница Вол. Біл. Прими меня в друзья. Пообщаемся.
ВідповістиВидалитиОшибочка , В
Видалитив Фейсбуке нет никакой страницы.
Blogger Wladimirr9 - А есть в каких сайтах.,
ВідповістиВидалитиhttp://pension.biz.ua/
ВидалитиНАДО БЫЛО СХОДИТ НА КОМИССИЮ .ЧЕГО НЕ ПОШЛИ ЕСЛИ НАПРАВЕЛИ ВАС С ПЕНСИОНОГО.
ВідповістиВидалитиПочему не пошел пошел 30октября была комиссия, на комиссии сказали что по этой справке пенсионный обязан сделать пересчет пенсии,но пенсионный думает по-другому, пять раз писал заяву на пересчет и все разы отказ.
ВідповістиВидалитиТАК НАПЕШИТЕ НА НАЧАЛЬНИКА ПЕНСИОНОГО ЗАЯВЛЕНИЕ ПОЧЕМУ ОНИ ОТКАЗАЛИ ВАМ .БЕРИТЕ ОДКАЗ И ПОДАВАЙТЕ В СУД
ВідповістиВидалитиОт комиссии взять письменный ответ.
ВидалитиВ суд уже не надо позвонили с депортамента соцзахиста сказали что действия пенсионного фонда не правомерны и ваша проблема будет вырезана, вам пересчитаю пенсию они возмущены действием пенсионного фонда.
ВидалитиБЕРИТЕ ОТКАЗ С ПЕНСИОНОГО ПИСЬМЕНЫЙ И ПОДАВАЙТЕ ИСК В СУД НА ПЕНСИОНЫЙ ТОГДА .
ВідповістиВидалитиНАДО СХОДИТ В ПЕНСИОНЫЙ И УЗНАТЬ КОГДА ЭТО ДЕЛО БУДЕТ
ВідповістиВидалитиМАЛО КТО ПОЗВОНИЛ НАДО УЗНАТЬ .ЧТО ВАМ СКАЖУТ В ПЕНСИОНОМ.
ВідповістиВидалитиВо вторник будет все ясно, знакомый у него точно такая ситуация подал в суд в июле суд уже был ришення в его пользу суд обязал пенсионный сделать пересчет.
ВідповістиВидалитиУв. Wladimirr9, подскажите момент. В случае изменения группы в этом году на ступень выше (на 2 гр. 80%) какой будет Кз? говорят чем позже выходишь, тем Кз меньше, ну а если уже был инвалидом, но только меняется группа, Кз остаётся предыдущий 2,9 или уже используется в формуле только новый 2,5? Спасибо за разьяснение
ВідповістиВидалитиКз остаётся прежним.
ВидалитиХарчові виплатять у листопаді за два місяці (жовтень-листопад)?
ВідповістиВидалитиХлопці, а що з медальками "За участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС"? Президент підпише Указ в цьому році?!
ВідповістиВидалитиКабмін все затвердив: https://www.msp.gov.ua/news/21441.html
так хлопцы каки медали и кому вручать будут прошло 37 год.и как можно знать кто как работаль на чаэс .а кто будит определят заслугу .ликвидаторам 90 годов мидалей и орденов негде вешать правда юбелейные .можут и вручит своим приблежоным к кормушки а простым хлопцам ликвидаторам дулю с маком а не медальки .разве нам успет за шустрыми и кто возле кормушки мотается предсдателю заносит на повороте .
ВідповістиВидалитивойна идёт а чернобыльцам дай мидали .они вам надо прошло 37 год .спомнила бабка когда молода была .
ВідповістиВидалитиУв. Wladimirr9 спасибо большое за разьяснение!!
ВідповістиВидалитиВідзнака Президента України «За участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС» — державна нагорода України — відзнака Президента України, що встановлена з метою гідного вшанування героїзму, мужності, самовідданості та високого професіоналізму учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, посилення їх соціального захисту, для відзначення громадян, які безпосередньо брали участь у ліквідації наслідків аварії. Відзнака Президента України «За участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС» заснована Указом Президента України Володимира Зеленського 14 грудня 2021 року. 22 лютого 2022 року Кабінет Міністрів України схвалив проект Указу Президента «Про відзнаку Президента України „За участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС“», яким визначено умови установлення відзнаки, її малюнок та малюнок зразка бланка посвідчення . За станом на 03 листопада 2023 року, такий указ Президента України ще не був виданий.
ВідповістиВидалитиА під цю державну нагороду,планують виплату?
Видалитии что с ним делать будим с железячкой на хлеб намажым да место масла.
ВідповістиВидалитиПо харчовим повний туман, нікто нічого не знає.
ВідповістиВидалитиНа прошлой неделе были в администрации г. Сумы сказали на год отменили выплаты на питание
ВидалитиОфіційно про відміну виплати на харчування,ніде не читав, може щось пропустив,чи таке рішення було прийняте в СУМАХ,очікувати можна чого хочеш.
ВидалитиДержавних нагород в Україні досить,щоб нагородити кожного ліквідатора,даже того,що ще не народився,для чого придумувати значки,які нічого не варті,, якщо не має місця куди притулити гроші,то віддайте їх доплатою до пенсії.
ВідповістиВидалитицитата: "Державних нагород в Україні досить,щоб нагородити кожного ліквідатора". Нажаль, з грудня 2021 року жодного ліквідатора так і не було відзначено державними нагородами - орденами "За заслуги", "За мужність" тощо. Адже як Ви вже зрозуміли - вони призначені для військових, які захищають Державу на фронті. Саме тому, на даний час важливим доповненням до нагородної системи виключно для ліквідаторів була би відзнака Президента України "За участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС", тим паче всі документи готові, залишилось видати Указ. Якщо б СЧУ, ВОВЧ та інші громадські організації трошки напружились і звернулись до Секретаріату ОПУ, то 14.12.2023 р. була б проявлена велика шана до учасників ЛНА на ЧАЕС, які ще залишились живі. Мертвим воно не потрібно, це точно. А відносно значків всяких - то це і так зрозуміло, що вони юбілейки і нічого не варті на відміну від відомчих та державних нагород
ВідповістиВидалитиЗ ,ВАМИ,можна як і погодитись так і ні,багато подій можна списати на теперішні події в країні,але тримати ліквідаторів на задвірках історії, теж не треба, життя дається людині,один раз.
Видалитицитата: "сказали на год отменили выплаты на питание".
ВідповістиВидалитиНа превеликий жаль Вас дезінформували. Виплати заплановані в листопаді за два місяці разом (жовтень та листопад). Наразі приймаються зміни до бюджету-2023 та готується до затвердження бюджет-2024. Така ситуація вже не перший рік і є особливістю бюджетного планування в Україні...Без паніки чекаємо на виплату!
цитата "А під цю державну нагороду,планують виплату?"
ВідповістиВидалитиСпитайте тут у Шевчука Павла, він найбліш обізнаний в цьому питанню, так як тривалий час просував цю ідею
Шевчук сказочник.
Видалити"и что с ним делать будим с железячкой на хлеб намажым да место масла."
ВідповістиВидалитиКровать подпирать и бутылки открывать. А ещё можно от пфу и собеза отбиваться, заточив немного...
ну правда зачем они надо эти мидальки .внука игратся они ненадо
ВідповістиВидалититак если дается життя один раз.и что типерь медалями обвешатся и ходит как питух гамбурский да .вы несмешите хоть народ любители побрякушек .
ВідповістиВидалитиЩо до нагород .Про які кошти для виготовлення нагород , коли в державі йде війна , може йти мова.А по друге зараз до міністра соціальної політики добратись не можемо .Я звертаюсь до критиків , організуйте таку зустріч, ви ж на сайті дуже розумні, покажіть це на ділі.
ВідповістиВидалитиШевчуку. По-перше, коштів стільки - скільки не було до війни. Одні допомоги, транші та гранти США і Європи. Казати при цьому, що коштів немає - це не товаришувати з розумом, або всупереч здоровому глузду нести нісимітниці. Гроші є, тим паче на нагороди, адже провести тендер у найбільш економічному і вигідному підприємстві, яке їх виготовить, той же ВТО ОРДЕН (де Сопов керує) не складає великої тяжкості. Їх же ж не з золота будуть робити. По-друге, війна йде другий рік підряд і що в Києві постійні коврові бомбардировки? Мабуть все тихо. Навколо ППО. Бізнес працює, люди роблять, кошти крутяться. Це ж не початок війни, тому - це не аргумент взагалі. Війна там далі, а не в Урядовому кварталі та ОПУ, не треба цим прикриватися. По-третє, у Міністра є Патронатна служба, до якої "добратись". Окрім того, через Кабмін та ВРУ дуже просто організується дана зустріч. Ламайте зверху. По-четверте, критики це всі окрім Вас пане Шевчук?! Ну вибачайте, але якщо хтось має іншу точку зору, то це не обов'язково "критик", "опозиціонер" тощо. Замість того, щоб робити з ліквідаторів як Ви зазначили "критиків", які нічого не роблять, а лише критикують - мабуть необхідно налагоджувати з людьми більш якісну комунікацію. Ваш ВОВЧ в Києві взагалі як бобик здох - ні слуху ні духу, мовчки сидите нічого не робите. Тільки й обіцяєте, що колись всі дізнаються тайни мадридського двору. Ні, ми всі живемо тут і зараз. Не треба нам про світле майбутнє, зробіть соціальний захист сьогодні. Завтра Вас не стане (ми всі не вічні) і що далі? хто згадає та за які справи? Саме тому, "показувати на ділі" мають боси СЧУ, ВОВЧа та інших ГО, які так опікуються ліквідаторами, а на ділі - нуль від бублика (зіро). Якщо є інші аргументи, то наведіть їх?! Який результат роботи ВОВЧ в Києві за 2023 рік? Де подивитись звітність, що зроблено для людей? Конкретно, а не воду...
ВідповістиВидалитиоце й правда! не можешь так і скажи - я Шевчук не можу братись за цю роботу! Бо мене ніхто не чує! Зверху... тоді інші почнуть робити краще ніж Ви колись... тоді не заважайте іншим йти до Правди , відтягуючи своїх прихільників від життя зараз , а не через десять років майбутнього , хто тоді залишться в живих і хто буде наслідувать наші Подвиги за Україну!
ВідповістиВидалитинету грошей всё на фронт а вы вспомнили через 37 лет что вам забыли мидальки дат .везде деньги собирают на фронт даже и возле магазина крычат на дверях помогите фронту .а вы говорите деньги е .нету
ВідповістиВидалитиГрошы всегда можно найти, если кинут клич и дадут команду товарищи сверху
ВідповістиВидалитиЯ не ховаюсь під анонімом і Тай же хворий як ви , через пару неділь буде рік як я переніс інсульт.Ви говорите що вийти на каб мін і я вам сказав , якщо у вас є можливість тоді допоможіть нам , або зробіть це ви
ВідповістиВидалитиЯкщо Ки можете добитись якихось результатів , тоді будь ласка картивам руки.
Шевчук , чому допустив інсульт, тоді відпочивай , нащо тобі нові ордена за громадську діяльність... Дійсно життя висуває нових і більш активних , тому спочивай на своїх лаврах під Аркою коли давали орден... ми бачимо симцляцію діяльності якої немає... 0
ВідповістиВидалитиЯкщо сивочолі,ГЕТЬМАНИ,усіх ЧОРНОБИЛЬСЬКИХ рухів,довели свою діяльність до нуля,будьте ласкаві,складіть повноваження,дайте дорогу людям які будуть відстоювати позиції всіх людей які мають відношення до ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ, може не все спочатку буде виходити в них,але не треба заважати роботі,а ВИ,лікуйтесь,кому потрібно з бувших командирів,і радійте життю.
ВідповістиВидалитиДуже дивно.Людина бажає захищати ліквідаторів тільки будь ласка , нам треба знати до кого ми можемо звернутися і кого підтримувати.
ВідповістиВидалитиЩо Вам має завжди хтось вирішувати? ПІДНЯВСЯ З ДИВАНА ВЗЯВ АРКУШ В РУКИ ТА РУЧКУ ТА ПИШИ ЛИСТИ В ОП
ВідповістиВидалитиМені треба було написавв ВР отримав нагороду собі та колегам не одну
Хай щастить!
Для чого тоді командири ЧОРНОБИЛЬСЬКОГО РУХУ, якщо,ВИ,даєте такі поради? І як зрозуміти слова, мені треба було,а остальні , обійдуться,,з колегами теж цікаво написано,своя сорочка ближче,скільки б,я,та інші, візьмемо в загальному,ЧОРНОБИЛЬЦІ,не писали листів в ВР про нагородження нас,ніхто нічого нам не давби.
ВидалитиСобі це правильно! Але ми так і не почули де нагорода для всіх , тих , хто заслужив нову нагороду від Президента нашої країни! І щоб країна вшанувала до кінця Героїв- ліквідаторів тієї буремної доби...? Скільки ще полетить у Вірий наших душ- лелек? Сподіваємось на найскоріше вирішення цієї вкрай важливої проблеми!!! Згуртувавшись ми підтримаємо наших молодих воїнів і вони побачать , що і в старості їх теж будуть вшановувати!
ВідповістиВидалитиЗразок нагороди вибрали людини яку ми не знали і ніколи не чули про неї( я так думаю щоб нас відсторонити.
ВідповістиВидалитиА зараз ми готові відійти в бік і пропустити більш свіжих і в кого ще хватає сил , але ми не бачимо реальних людей які не побояться виставити свій телефон і координати , а оці аноніми більше похожі на відселених чи потерпілих чим на ліквідаторів ( а ця категорія мене ненавидить і завжди буде дити на мене і хто рядом зі мною , грязь.Вони не пробачать мені нових посвідчень і відділення ліквідаторів від інших категорій, що допомогло зрушити з місця питання про пенсію.
Що стосується нагород,з ,ВАМИ,цілком і повністю не погоджуюсь,якщо нагороди нічого не дають,то для чого іде битва за них,нагороди дають приференції,тоїсть,вигоду.
Видалитидадут награды но не всем. а своим приблежоным до кормушки .это всегда так награждают .придсидатели организаций чернобыльцов подают своих подхалимов на награды подхалимы получат а остальным дулю смаком .так зачем тогда нам такие награды а подхалимы так и крутятся около придсидателя чернобыльской организаци зад под лизуют предсидателю .прошло 37 лет а предсидатель решает с подхалимами кого наградит .
ВідповістиВидалитиВам пропонують відкрити лице і зайняти керівне місце в чорнобильському русі і одержати медаль.
ВідповістиВидалитиЧому медаль,а не орден,невже всі ордени вручені по призначенню?
ВидалитиПаша, у тебя уже наверно места нет на мундире куда цеплять железки, поэтому ты такой вялый.
ВідповістиВидалитинаградили своих .я знаю многих ликвидаторов 86 года им дали шыш .а героям 90 года наградили . вы что шевчук знаете всех героев ликвидаторов как они работали на чаэс .или вы по морде даёте об награждени или смотрите у кого большая морда .как вы определаете героев.
ВідповістиВидалитипрошло 37 как можно опредилит героев .по морде или по заслухам кто предсидателю заносет на повроте х***
ВідповістиВидалитиДоповідаю для анонімів
ВідповістиВидалитиДокументи на нагороду готовить районна а іноді міська організація
Потім їх відправляють в всеукраїнську , а іноді в напряму в мін соц політики
Там ставят підпис і знову реєструють і відправляють знову в місто або район.Місто або район знову реєструють і відправляють президенту
Також відправити на нагороду ліквідатора може без узгодження з організацією самостійно місто або район.
Якщо когось інтересує мії іконостас будь ласка відкрийте лице передзвоніть мені , або дайте свій номер і я вам покажу і розкажу все.
Я ніколи не ховався ні від кого.
Паша ты сначала расскажи где ты конкретно был в какой точке зоны, тогда я открою лицо и мы подискутируем.
ВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиС этими наградами и юбилейными значками просто стыдоба получается. Как северно-корейские генералы"! И на спине уже прицепляют - на груди места не хватает. До смешного доходит - какой-то орден кто-то придумал. Красивый! За деньги давали. Не помню уж стоимость. Цирк с конями. Стыдоба. Считаю, что одного государственного знака "Участник ликвидации..." достаточно. Не делайте из себя ёлку.
ВідповістиВидалити💯👍
ВидалитиШевчук П проскурін та їх команда це пройдений єтап ії діяльності Кінчилася халява для цих оргпнізацій так само як СЧУ Є люди які мають статус чорнобильця Держава Вам платить кошти пільги надала Вам всім за 60 років! ВПЕРЕД Є БАЖАННЯ ПІДНЯЛИСЯ ЗАРЕСТРУВАЛИ ОРГАШЗАЦІЮ ТА ПРАЦЮЙТЕ НА папу КАРЛО Єле всі писарі сидять вдома та строчать АНОНІМНО
ВідповістиВидалитиЦей допис,теж написано АНОНІМНО, можливо прийшов той час,що не треба створювати ніяких організацій.
ВидалитиДля розумового розвитку деяких анонімів.
ВідповістиВидалитиОрганізація ВОВЧ ніколи не фінансувалась і не фінансується державними органами.Взноси у
нас ніхто не платить.Організації з числа УЧАСНИКІВ ліквідації аварії на чаес ідуть на вимирання.А для тих хто дуже бажає отримати нагороду буде лучше якщо на вас подасть нагородний лист ройонна адміністраціїя , а не організація
А какие критерии определения, что человек заслуживает награды? За каждой боевой наградой е стоит конкретика поступка. Есть юбилейные награды, есть за личный подвиг, есть подтверждающие за участи в чем-либо и т.д.
ВідповістиВидалитиРайон посилає за активну роботу в житті району.Це і громадська позиція , і патріотичне виховання молоді, і робота в ветеранські раді району.А нагородні листи від організації залежать як організація лояльно відноситься до роботи мін.соц політики
ВідповістиВидалитиНе буду обманювати на мене Проскурін посилав на орден і отримав від мін соц політики відмову.
тут наверно кто яйца заносит придсидателю месному тому медаль. если заносит х** то орден. но как можно опридилит ещё.и шевчук расказывает ерунду подают списки проверають .в зад захлядывают дают награды только своим приблежоным .что ктото видил как они работали на чаэс а может придсидатель видил 37 лет назад. если он там быль .короче дають своим подлабузникам и ты шевчук разказывай деткам в садие сказки .какие герои обявилис за орденами пришли через 37 лет \
ВідповістиВидалитиЯк ви думаєте так і робіт.Умовляти вас не буду.А на рахунок лизати задницю в районі, ви дуже помиляєтесь.Там сидить рада ветеранів і них дуже великі ротяки і там такі номери не проходять.
ВідповістиВидалитиШевчук что ты этому дурню объясняешь.Награда за Чернобыль ты мог получить тогда когда была авария.Также само как сейчас получают по представлению с фронта
ВідповістиВидалитиКогда закончится война у них будет как у нас: Чернобыль и война будет только повод, а дальше написано.Как общественную работу ты делаешь в районе , а это и общественная организация и патриотическое воспитание молодежи и многое другое
это у вас не проходит .а в остальных проходит предсидателей по украине аж бегом
ВідповістиВидалитиЧитаю коментарі і дивуюсь.Будь ласка в кожному районі є рада ветеранів , ідіть до них.В них є зразок що повинно бути в нагородному листі.В них є офіційні документи згідно з якими на вас оформляються представлення на нагороду.Якщо в когось є претензії, будь ласка все це до депутатів.
ВідповістиВидалитиШевчук П каже не правду всю Подають ради в область голові Далі Голова ОВА в Міністерство та канцелярію Президента Там вирішують остаточно Кому за що та коли Це квота по областях є Це кошти за ордени доплачують За медальки НІ!
ВідповістиВидалитиесли медали не чего не стоят .надо тогда с пыва крышки раздать место медалей.и списки не над готовит .
ВідповістиВидалитиЗа квоти я з вами згоден.Якщо у вас нема знайомого депутата тоді ви йдете на конкурс.Я розказав вам як одержував орден я під аркою в 2016 році.
ВідповістиВидалитидАЛІ ЗА НАГОРОДИ ВР України грошей не доплачують нікому за нагороду КМУ дають разово 5000 грн хто працює подає його АДМІНІСТРАЦІЯ підприємства за погодженням з обласною ОВА За ордена Президента доплачують
ВідповістиВидалитиАле ці організації вовч та решта пройдений шлях
Вихід один,петиція до ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ,про нагородження усіх ліквідаторів ЧАЕС,орденом,не нижче,і головне,яка кількість ліквідаторів в Україні було до та є на даний час,чи ведеться статистика по всіх категоріях та по областях, скільки за межами України.
ВідповістиВидалитиВолодя я не розумію , як би ти не використав можливість щоб не вилити грязь на ВОВЧ.Це була б велика трагедія.
ВідповістиВидалитиЯ бы разделял общественную работу и то, что было на ЛПА. Кто сегодня может дать объективную оценку участия ликвидатоа на ЛПА, с пользой на тот момент, по прошествии 36 лет? Или опять, одни свидетели-герои подтвердят "подвиг" другого героя , и наградят друг дружку? За юбилейную медаль, это другой вопрос, это достойны все у кого подтверждено участие в ЛПА, но делать героизацию конкретного лица за работу на ЛПА,по прошествии 36 лет, это абсурд. Общественная работа должна вознаграждаться премией и грамотой, а не госнаградами, если эти награды конечно не являются личным гешефтом для контроля лидеров общественных организаций.
ВідповістиВидалитиПаша, вот ты конкретно за какой подвиг получил награды? Сидел за зоной на точке пил водку ты даже в зоне не был,герой подпольщик лучше помолчи не вынуждай меня рассказать всю правду где в каком районе ты совершал подвиг и за это получил награды.Люди действительно были в опасных точках зоны и не каких наград не получили да потому что такие как ты и Проскурин проходимцы получали награды за них.
ВідповістиВидалитиНаскільки,я, розумію,ШЕВЧУК,знає з ким веде письмовий діалог,і людина знає конкретно,про трудову діяльність опонента,так чому ж не написати про це,щоб і,ми,знали.
ВидалитиВ Дємєньтьєва я висталяв справу з архівах
ВідповістиВидалитиДеменьєв це ЛНР. Покажи із лінком на Довідку Міністерства оборони де, коли і які роботи виконував. Знаємо, що ти зв'язківець, возив депеші, ну а до ліквідації конкретно яке відношення маєш? Збирав радіаційні відходи чи проводив знезараження тощо? Возити бумажки із штабу в штаб це не ліквідація, мабуть це всі розуміють...Але орден під аркою отримав, за що? за громадську діяльність??
ВідповістиВидалитиСильно написано,допекло.!
ВидалитиВони всі ці чорнобилькі лідери де були? От поробили собі пенсії а де був Хрущенко чого невиставить довідку і вся шайка ?
ВидалитиПравоохоронці повинні зайнятися розглядом цих справ,і терміново,це на часі.
Видалититак і тут будь ласка все оприлюднюйте ! це наша правда, а не біля стели припяті фото..нас бистро проводили та ми підписували на захоронення , от така була правда...
ВідповістиВидалитиа молоді завжди нас не бачили та не розуміли що відбуваеться і для чого...хронологія не завжди була відтворена і задокументована , але і на двох свідків будь ласка не треба сподіватись. коли треба Правда вийде!!!!!
Цей діалог між опонентами доводить одне,що кожна перевірка ліквідаторів по посвідченнях,була формальною,і так скрізь по країні,а щоб копнути глибше,вилізуть гріхи,про які,ми,ще не знаєм, кожний ліквідатор проживаючи в населеному пункті,в основному знає,,героїв" не всіх,але знають хто,що і як ліквідував наслідки аварії на ЧАЕС,і чим дальше від подій,тим більше інформації, обов'язково треба перевірка всіх категорій ліквідаторів, документи треба ретельно перевіряти,а не перекладати з однієї теки в іншу,є ще ліквідатори які можуть робити цю роботу,але є одне але,чи допустять до роботи цих людей до цієї важливої роботи,.
ВидалитиТільки найсуворіша перевірка документів, дасть результати,кримінальна відповідальність перевіряючим за халатне відношення до роботи з документами,збитки фінансові які принесли псевдоліквідатор повинні бути відшкодовані державі за всі роки користувачами пільг,кримінальна відповідальність теж,щоб наступні маніпулятори знали,що їх чекає,і в добавок, чиновники які видають липу,така сама відповідальність,від фінансової до кримінальної.
ВидалитиСвідки,в основному,теж стали ліквідаторами по рішенню суду,без єдиного підтверджуючого документа,випадки є,коли в людини нічого не має, щоб підтвердити участь у ліквідації,з такими людьми треба працювати,але ж не масово,в 1992роцідавали жару разом з начальниками ЧОРНОБИЛЬСЬКИХ відділів РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЙ і по сьогоднішній день,де беруться нові ліквідатори через 37 років,мінсоцполітики оприлюднило,що кожний рік добавка до 200 чоловік,де конкретно дії до маніпуляцій статусом ліквідатора.
ВидалитиУра дали на колбасу за два месяца
ВідповістиВидалитиЧернобыльская катастрофа принесла много беды, но и в тоже время стала, для некоторых, социальным лифтом, который вознёс на чернобыльский Олимп. "Соль земли" - это простые ликвидаторы, тихо живущие и тихо умирающие, а есть ликвидаторы, ни в коем раза не менее достойные уважения, но с особой харизмой, просто активные ребята, которые добиваются себе (но побольше) , а также остальному сообществу. У нас такая ментальность. Хочешь большего - поднимай пятую точку, или придется смириться с системностью нашего общества.
ВідповістиВидалитиТакое оЧучение, что колбасная подачка многих больше интересует, чем пенсия. Вот без колбасных мы пропадем и всё.
ВідповістиВидалитиВсем дать по ящику колбасы, вместо "бижутерии", к дню ликвидатора.
ВідповістиВидалитидали.. хорошо , выполнили свои нам обещания.. всё же Мы не против получить награды от Президента что обещал.. если вспомним малое количество по Ветеранам труда Украины , однако выданым , надеемся что и выделение средств на награды Ликвидаторам , самым сейчас живым получится правильным решением...
ВідповістиВидалитиНа колбасу и так каждый месяц дают!
ВідповістиВидалитиПусть медаль Президента к 14.12.23 выдадут!
Всем будет приятно!!!
Кучма ж в 99м всем раздал ордена и медали !
ЗАЧЕМ МНЕ НАДО ОТ ПИВА КРЫШКА .ЛУДЖЕ КОВБАСЫ ХОТ ДЕТИ ПОЕДЯТ ВДОВОЛЬ
ВідповістиВидалитиКакая сумма?
ВідповістиВидалитиЗа ЖКХ
ВідповістиВидалитиКоммуналка.
ВідповістиВидалитисначала вы выставте довыдку .мы все мосмотрим .может вы тоже с шайки лейки одной героической \
ВідповістиВидалитиа кто вам не даваль пенсию поробыт.наверно за зоной сидели .а хрущенко на крыше работаль графит носиль лопатой .нечего гадость гнат на человека если не знаещ.нечего кливетой заниматся .
ВідповістиВидалитиНу а якщо серйозно, то Хрущенко що робив на ліквідації?? Ніде немає інформації, але поробив 2 групу та пенсію під 20К...
ВідповістиВидалитинету информации а зачем тогда языком больтат.ну и что что добился и что дали 2 группу.а кто вам не даваль добиватся
ВідповістиВидалитидобивайтес и пенсию получайте .кто вам запрещает .
ВідповістиВидалитиА також найсуворіша перевірка усих державних заходів починаючі с ОП. Боротьба с коррупцією та найсуворіша дісциплина. А інакше чому я не можу красти у держави, якщо вона постійно краде у мене?!
ВідповістиВидалитиНаши люди живут по принципу "ворон ворону глаз не выклюнет", и так сверху до низу. Система, как скала, и ни у кого нет желания её разрушить, да и зачем? А сам процесс очистки,превратиться не в процесс поиска справедливости, а в процесс банальной экономии средств, отмщения и выливания грязи друг на друга. История проходила уже этапы доносов , выгораживания себя и очернения других. Как говорится - "а судьи кто?"
ВидалитиШевчук П В організації де ФАКТО вовч не існує де ЮРЕ є , керівник проскурін не взяв відповідальність щоб осередки в обл фінансувалися з органів влади Так як і більшість подібних організацій Ліквідатор-86, Чорнобиль -Єдність та решта Ім не має що показувати в роботі Те що Вам якесь анонімо написали показати довідку Це дурниця яка є в голові у окремого.....
ВідповістиВидалитиНіхто нікому не має показувати та доводити ДЕ ХТО БУВ ,ЩО РОБИВ!
Получилось отримати нагороду добре Ні переживуть
В кожній обл відділ в ОВА нагородний є,там є працівники туда давайте документи на нагородження,або несіть на смітник історії відразу!
вовч це пройдений єтап як і його керівництво!
ДО РЕЧІ СЬОГОДНІ ДЕНЬ ПРАЦІВНИКІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ! Привітайте колег Побажайте Здоровя та гарної роботи на державу Україна!
Так,ми,живемо-все по....., і на .....,голова є голова,даже на сайті вона не доторкана,якесь б...тво виходить,взяв булаву до рук і роби нею різні вихиляси,головне,щоб колегам подобалось.
Видалитивсё это ерунда ковбасные дали дети наедятся ковбасы сигодня
ВідповістиВидалитиКак ни банально звучит, а вопрос "колбасы" самый актуальный на сегодняшний день. Вся суть справедливости и социальной поддержки, различных ветеранов, сводится именно к "колбасе"! "Колбаса"- стала главным аргументом и смыслом жизни после различных баталий, то ли это ЛПА, то ли война. Войны и ЛПА заканчиваются, а потом настают битвы за "колбасную комфортность ", так как мы изначально простые люди, а без "колбасы" никуда. "Колбаса" стала эквивалентом везде, и в политике, и на выборах, а для нас защитной парасолькой после ЛПА, а за эту парасольку ещё надо и побороться.
ВидалитиВетераны ВОВ 41-45 сначала брали Рейхстаг, а потом толкались в очереди в спецмагазинах за унитазами ,стиральными машинками и импортными сандалями. Вот итог всех заслуг. Думаете что-то изменилось с тех времён? Ну единственное, что с уровня унитазов перешли на земельные участки и желание нахаляву перегнать иномарку из-за бугра. А самый доступный минимум это требование колбасы. Все старо, как мир.
ВидалитиШановні. Перестаньте брехати.
ВідповістиВидалитиЯ Лубнів.
Наша організація входить в вовч і у нас є фінансування.На скільки я знаю всі районі організації вовч теж фінансуються.
Шановна!
ВідповістиВидалитиЧитайте документи вовч там все написане не має погодження з керівником проскуріним нема НІЧОГО Він не дозволяє фінансувати організації За гроші треба відповідати Ваша орган фінансується з місцевого бюджету! СЧУ фінансувалася з державного!
Щоб отримати фнансування з місцевого бюджету ТРЕБА ПОГОДЖЕННЯ від КЕРІВНИКА організації де зареєстрована ТОБТО З ХАРКОВА! Але керівництво вовч це не дозволяє
організація вовч- це пройдений етап на шляху чоробильського руху
Да толкались локтями не зря за место первого руководителя общественной организации. Все знают, что государственные деньги были, и стрелочником на эти деньги было много желающих.
ВідповістиВидалитиболтают всё что кому в голову лезит.сегодна купиль колбаски деткам 3 кила за колбасные деньги и хлеба белого даже на масло с сыром хватило .кушают аж шум стоит .и медали жерсти не надо .хот раз наедятся от пуза детки .
ВідповістиВидалитиНе замерз ні в одне місце,холодної погоди ще не було.
ВидалитиГОшні боси, є прохання до Дня ліквідатора 14.12.23 сприяйте нагородженню медаллю Президента України "За участь в ЛНА на ЧАЕС"! Пам'ять повиина бути матеріалізована для ліквідатора хоча б у цьому. А щодо ковбаси, так на неї і так дають кожно місяця гроші, як і на комунальні. Це абсолютно різні речі, для чого все змішувати в один котел?!
ВідповістиВидалитиРемарка насчёт современных желаний ликвидаторов. Землю давно уже разобрали и сейчас её дают искючительно сегодняшним ветеранам и по машинам тоже самое. Так что остаётся пенсия, льготы и награды. Медаль Зелнского как раз бы не помешала, Кучма ж дал ордена и медали в 99м. А то что появляются новые ликвидаторы, то есть 2-3 категория, которые оформляют инвалидность и связывают её с ЛНА на ЧАЕС - вот и закономерный результат. Ничего сверхестественного.
ВідповістиВидалитиЗапитання одне до мінсоца,звідкіля беруться ліквідатори 2-3 кат.через 37років,після аварії,напевно вони знають,той хай і нам розкажуть.
ВидалитиПро нових ліквідаторів пише державний орган,а не тьотя МОТЯ.
Чем хуже жизнь тем больше слепых, глухих, вообщем инвалидов. Попробуй проживи на трудовую пенсию в 2000-3000 гривен. На грани пенсионного возраста все вспомнят за что можно зацепиться, в плане статуса, чтобы не сдохнуть с голода. У нас никто не брезгует ни льготами ни пенсией героической. Если чиновники рвутся в социальщики, то что говорить о бедноте и голытьбе. Только судьям наверное по фене эти льготы на фоне буржуйского пожизненного содержания.
ВидалитиА медаль не съешь и всем приятно - одним носить , другим гордость за Героя , которого наградили! Так что продолжаем работу по подписанию Президентом Указа! Это прямая работа Офиса президента и лично Андрея Борисовича Ермака.....
ВідповістиВидалитидетки хорошо колбаску поели с белым хлебом и говоря а медали до сраки нам
ВідповістиВидалитиЛично меня ликвидатора 86 года никто не одаривал наградами в 99 году. Все новшества по наградам и "колбасе" в основном проходили в закрытой тусовке общества СЧУ. А по новым инвалидам из 2-3 категорий, по прошествии 36 лет это нонсенс! Поражает гениальная проницательность врачей из экспертных комиссий дать заключение, что болячки связаны с ЛПА? Хотя, да, мы же в Украине, каких тут чудес не бывает. Мне лично в середине 90-х в клинике говорили: "Спешите, лавочка закрывается". А значит вот так можно было стать инвалидом?! Через несколько десятилетий. А вы о борьбе с коррупцией и справедливостью. Это где-то там, "не в нашем районе", как сказал товарищ Малахов из "Кавказской пленнице".
ВідповістиВидалити... товарищ Саахов...
ВидалитиІшов на пенсію по інвалідності в 95 році,аналогія слів нічим не відрізняється від,ВАШИХ,що лавка закривається,щодо нагород в 99,ніхто і нічого не дав.
ВидалитиЛіквідатор 86-87 років.
Так за це ми і обожнюємо Україну, країну можливостей. Хто був ні кім, той стане.....
ВидалитиГоворили завжди,що АМЕРИКА-країна,де здійснюються всі мрії,БОЖЕ!!!,як помилялись,ті,котрі нам це говорили,УКРАЇНА,ось та країна,де збуваються всі мрії.
ВидалитиВ Америке явно наши мечты были бы обречены на провал.
Видалити,,КОВБАСА",це засланий козачок,ціль одна,не дати обговорити та зробити оцінку темам які є нагальні на сьогоденні.
ВідповістиВидалитиКоментатори!
ВідповістиВидалитиВ 1999 р Кучма видав Указ та надрукували медалі Захиснику України" ІХ видавали через УВД військомати та решта установ хто був в погонах А!!!!ЛЕ двіться далі бланк чистий рукой поставлено ПІБ людини та вручено
Далі ще цікавіше відкрийте Указ Президента та знайдіть своє ПІБ?Хто перший Шевчук П проскурін або "шановна" з м Лубни
Зараз по іншому УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА є ПІБ дата та решта! Це герої НАШІ ДІТИ РОДИЧІ! УКРАЇНЦІ Всім здоровя УКРАЇНІ ПЕРЕМОГИ
Карусельщики,добре робили шахер-махер,а яке має відношення до ліквідаторів,,леді" з ЛУБЕН,за що така шана?
Видалитиковбаса вам хорошое дело можно и поджарит и супчик деткам наварит .что медалий у вас мало разве. и что сними делат .и то только если даду то своим тем что жопу лижут придсидателям .а простим недадут некогда .только лезунам дадут
ВідповістиВидалитиЧому не чуть ГЕТЬМАНІВ ВСІЯЛІКВІДАТОРІВ та їхніх ,,колег",куди подівались,НАРОД ТРЕБУЕТ,отзовитесь.
ВідповістиВидалитиДе Хрущенко і Яценко з СЧУ, де Проскурін і Лариса з ВОВЧ, де Ініціатившики-планетарники з Харкова та інші?! Агов???
ВідповістиВидалитинаверно все за колбасой рвонули и хрущенко и проскурын и вся ихня команда боевая в орденах и медалях .немного отедятся колбасы и выйдут к вам .
ВідповістиВидалитимы победим слава украине .получили деньги на колбаску и сордельки и хлеб аж пахне беленький как пушок .даже борщика наварили с сардельками такой вкусный .деток у меня трое мотают аж ложками звенят .а у вас одни медали в бошке с жыра бесетес .война идёт а чернобыльцам медали дай хот роди но дай .
ВідповістиВидалитиСкільки років дітям,чи хватило для всіх на ковбаску грошей,може позичав у сусідів?
Видалити7 год 10 год 13 год деткам .бывает и позычаю раз на раз не получается .надо же както выкручиватся .но восновном хватает на жратву .
ВідповістиВидалитиМолодец в таком возрасте настрогал спиногрызов, видать радиация подействовала как Виагра.
ВидалитиГоловне,що не сироти,кушайте на здоров'я.
Видалитинашие любимые детки . каждый хочет жить деткам медали не надо
ВідповістиВидалитимедали и ордена надо тем чернобыльцам которые с жыру бесятся .прошло 37 год .как можно оприделит. как человек работал на чаэс ордена вручают сразу как говорится на фронте .а через 37 лет и героев не осталось .кто работал на крыше и где сильная радиацыя была их давно нету .осталис повара .штабисты .банщики .продавцы и те что дороги мыли.и те что за зоной работали .скажыте что их награждать .можно юбилейными значками и грамотами за обществену работу в организаци чернобыльского движения вмести с предсидателем .
ВідповістиВидалитиІдіот,з дибіла,виріс.
Видалитиодин предсидатель знает кого наградит.кто жопу лудже вылизует том и ордень .какие ордена прошло 37 год.это награждение считается за обществину работуи в двежении чернобыльской работе.ордена вручают сразу как говорится на фронте .кому надо бы вручать этих ребят уже нету.остались кто работаль не втой зоне опасности
ВідповістиВидалитиправду нелюбят подлабузники предсидателя
ВідповістиВидалитизавыли шкурники за правду и лизуны предсидателей обществиной работы чернобыльцев.что медальки лизунам охота .
ВідповістиВидалитиЗнову за мендалі , давайте краще за баб
ВідповістиВидалитиІнформація з новин,в 30 кілометрові зоні Чаес,планується помпезне будівництво як промзони так турзони.
ВідповістиВидалитиКінець наслідкам катастрофи?
ВидалитиНадо строить казино, стриптиз-клубы, бары, рестораны, то есть отмывать бабки. Подобие закрытой игровой зоны, типа Лас-Вегаса. И это всё во время войны!
ВидалитиКінець катастрофи, шановані ліквідатори,ми,до цього біжимо семимильним бігом,ніхто,вибачаюсь за слово,ОРАВУ,годувати не збирається,з кожним днем ліквідаторів,в повному розумінні цього слова,менше,а .уй зна кого, більше,прикриваючись нашим статусом, території які входять у 30 км. зону,гуляти не буде, хлопці та дівчата які прийшли до влади, знайдуть,що на ній робити.
Видалитичто лезуну жопы предсидателю чернобылького движения ненравится правда .постояно сидят лезуны у предсидателя списки на декабер сибе готовят на ордена
ВідповістиВидалитикакие списки? кроме себя и тому что по штату положено никого не пустят награды получать... и не не надейтесь . А ты с колбасой уже наелся?48 часов и нету памяти о колбасе... А награда она на всю оставшуюся у настоящего Ликвидатора Жизнь!!!
ВідповістиВидалитиа куда лизуни вашать буду у них этих побрякушек аж по земле тянутся герои у них своя команда жополизов
ВідповістиВидалитида детки колбаски наелис с твоим благословение .бо ты как переживаль за деток.а мидали им не надо это они тебе надо с команды лезунов
ВідповістиВидалитиДіти на одній ковбасі виживають,треба терміново змінити раціон,треба звернути увагу омбудсмена на сім'ю,де раціон харчування одноманітний.
ВидалитиПСИХЛІКАРНЯ розташована в населеному пункті ГЛЕВАХА, КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ,прийме,вас,в свої широко розкриті обійми,дорога, харчування та розваги для,вас, безкоштовні,ЛАСКАВО ПРОСИМО,в ночі для,вас,двері завжди будуть відкриті,масок для ловлі метеликів,буде знаходитися біля входу до басейну,попереджаю,надувна жінка з каченям в масок не в лізе,пробували і не один раз,так що не намагайтеся.
ВидалитиА ЗАЧЕМ ОРАВУ КОРМИТЬ ТИБЯ НЕКТО НЕ ПРОСИТ ОНИ САМИ КУШАЮТ АЖ ЗА УШАМИ ТОРОХТИТ .
ВідповістиВидалитиТИБЯ,С ДОВОЛЬСТВИЯ СНИМАЕМ, ТОЛЬКО ВОДА,ЗАПОРА,НЕ БУДЕТ.
ВидалитиА КОВБАСУ САМИ ЖРАТЬ БУДИТЕ .А НЕ ЖЫРНО ВАМ БУДИТ В ЖОПЕ НЕ СТЯНЕТ У ВАСЬ
ВідповістиВидалити'Комментаторы" по теме заголовка.
ВідповістиВидалитиСайт становится для дебилизма.
Полезной информации 0.
Що мішає,ВАМ,надавати компетентну та корисну інформацію,в чому причина,в не надаванні її,або така інформація не існує,або,вона не така корисна, кому користь від ковбаси,кому від перерахунку пенсій,кому бабу,в кожного свій запит.
ВідповістиВидалитиА ЧТО НОВОГО МОЖЕТ БЫТ. ВСЁ УЖЕ ПЕРЕЖИВАЛИ И ПЕНСИ И ПРО МЕДАЛИ .И КОЛБАСУ ДЕТКИ ПОЕЛИ ТОЛЬКО ОБЛЕЗНУЛИСЬ .И ПРО ПОДЛАБУЗНКОВ ЖОПОЛИЗОВ ПО ГУТАРЕЛИ
ВідповістиВидалитиУверен , 50% чернобыльцев не знают
ВідповістиВидалитисвой расчёт пенсии , ещё
не пережевали.
А ЧТО ПОДЛАБУЗНИКИ И ЖОПО ЛИЗЫ ЖДУТ СВОИ ВЫЛЕЗАНЫЕ ОРДЕНА .А ПРСТОМУ ЧЕРНОБЫЛЬЦУ ЧЕГО ЖДАТЬ 14 ДЕКАБРЯ НЕЧЕГО .ЖОПОЛИЗЫ У ПРЕДСИДАТЕЛЯ ОРДЕНА ВЫЛЕЗАЛИ С ПОДЛАБУЗНИКОМ .
ВідповістиВидалитиЯКІ ТУПИ КОМЕНТАРІ ОКРЕМИХ НЕДОУМКІВ АБО ПРОВОКАТОРІВ ВІД рф!
ВідповістиВидалитиВедіться далі! та не будуть робити це ніколи!!!
Більшість з них від вовч на чолі з ШАНОВНОЮ ПОГР Лар Мик..
Вона дуже поважає проскуріна, посередині є П шевчук з іншрго флангу петя прокопенко ГЕГОЙ ГРУЗІЇ ТА решта країн!
Всім здоровя Україні Перемоги та розуму Шевчуку П В та "шановній" з м Лубни
Ваша місія від вовч закінчена!
Ювілені медалі повішайте собі починаючи від проскуріна та закінчуючи ПРОКОПЕНКО!
З повагою до всіх ВОВА!!!