31.10.23

Яку пенсію отримують чорнобильці 1 категорії в Україні у 2023 році

У березні 2023 року в Україні підвищили мінімальний розмір пенсійних виплат для осіб з інвалідністю, щодо яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з аварією на ЧАЕС, та учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.

Факти ICTV дізнавалися, який розмір пенсії отримують чорнобильці 1 категорії у 2023 році.

Пенсії для чорнобильців 1 категорії 2023 – розмір

Спершу потрібно розібратися, хто належить до 1 категорії чорнобильців.

Категорія 1 – особи з інвалідністю з-поміж учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та потерпілих від катастрофи, щодо яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, хворі внаслідок Чорнобильської катастрофи на променеву хворобу.

З 1 березня в Україні збільшився мінімальний розмір пенсійної виплати. Це вираховується, з огляду на середню заробітну плату (дохід) в Україні, з якої сплачено страхові внески та яка враховується для обчислення пенсії за рік, що передує року перерахунку щомісячної допомоги до пенсії.

У Пенсійному фонді України повідомляють, що відповідно до закону Про внесення змін до Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи визначено, що в чорнобильців мінімальний розмір пенсійної виплати не може бути нижчим:
  • для осіб з інвалідністю 1 групи – 100% розміру середньої заробітної плати в Україні, з якої сплачено страхові внески та яка враховується для обчислення пенсії за попередній рік;
  • для осіб з інвалідністю 2 групи – 80%;
  • для осіб з інвалідністю 3 групи – 60%.
Крім того, якщо щомісячні розміри пенсії для 1 категорії чорнобильців не досягають таких розмірів, то особам виплачується щомісячна державна адресна допомога до пенсії в сумі, якої не вистачає.

Таким чином, з 1 березня 2023 року мінімальний розмір пенсійної виплати чорнобильцям 1 категорії не може бути нижчим 13 376,21 грн (до 01.03.2023 – 12 993,56 грн).

Ба більше, такий розмір мінімальної пенсії встановлюється незалежно від того, відповідно до якого закону особі призначено пенсійну виплату.

253 коментарі:

  1. Анонім11/01/2023

    а сколько пенси 1 группе.2 группе и 3 группе в деньгах будит получать

    ВідповістиВидалити
  2. Анонім11/01/2023

    Хай напишуть скільки грошей несем в аптеку та лікарню щоб не говорили що висока пенсія

    ВідповістиВидалити
  3. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  4. Необхідно уточнити не може бути нижчим за 13376,21 грн для першої групи першої категорії

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Остальным инвалидам чернобыльцам
      1кат.
      Мин.пенсия не меньше:
      1гр. - 6000
      2гр. - 4800
      3гр. - 3700
      Для детей с инв. - 3700

      Видалити
    2. Расчёт от минимальной
      зарплаты.

      Видалити
  5. Анонім11/01/2023

    Но ведь там же написано: "...з 1 березня 2023 року мінімальний розмір пенсійної виплати чорнобильцям 1 категорії не може бути нижчим 13 376,21 грн". А вы говорите: "...инвалидам чернобыльцам
    1кат.
    Мин.пенсия не меньше:
    1гр. - 6000
    2гр. - 4800
    3гр. - 3700 ?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім11/01/2023

      Такі пенсійні виплати,в потерпілих інвалідів,в кого 1 кат., це,евакуйовані з зони Чаес,і тд.В інвалідів ліквідаторів в кого перша кат. виплати інші.

      Видалити
  6. Ознакомьтесь с документом 1584-IX,
    всё станет понятно

    ВідповістиВидалити
  7. Анонім11/01/2023

    Ох уж эти журнашлхи, заголовок пёстрый напишут, а капнёшь внутрь - совсем другое указано. Сплошной обман и дезинформация. Кому верить??

    ВідповістиВидалити
  8. Анонім11/01/2023

    Все правилтно владимир пише.читайти закон іви все зроруміете це для н

    ВідповістиВидалити
  9. Анонім11/01/2023

    Разделяйте статус инвалида-ликвидатора и статус инвалида-чернобыльца (эвакуированных, переселенцев). Многие обобщают всех кого коснулась чернобыльская трагедия под без ликим термином - чернобыльцы.

    ВідповістиВидалити
  10. Анонім11/01/2023

    так это пенсия чернобыльцев 1 групп 6000 и переселенцев.а сколько пенсия ликвидаторов на чаэс .чернобыльцы и леквидаторы чаэс это разная пенсия и разный ращёт пенсий у ликвидаторов и срочников 5 кратка .

    ВідповістиВидалити
  11. Анонім11/01/2023

    так склько сума пенси у ликвидатора чаэс 1-2-3 группы .сколько получакт на руки грошей.что некто не знает по 5 кратки вертикальки

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Просчитайте для себя (на пенсии с 2017г. и ранее),,по Формуле на сегодня
      П= 7404×2,9013×% нетр.

      Видалити
    2. Анонім11/01/2023

      Нет "вертикальной-горизонтальной", есть 5-кратка из процентного отношения , в простонародье - "виртуалка".

      Видалити
  12. Не забываем пенсии
    по инвалидности,
    по возрасту ЛПА для 1,2,3,4,категорий. с заработанного Кз

    ВідповістиВидалити
  13. Анонім11/01/2023

    не плохо. не мало ликвидаторам по 5 кратке .может ще будут добовлят тогда лопатой грепти будут. а цени какие в аптеки и вмагазине .

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Увеличение пенсии по 5-ти
      картки от индексации с 01.03.24г.
      При ограниченной индексации 1500грн.

      Видалити
  14. Анонім11/01/2023

    2 кат 86 коли добавлять.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. 2кат. индексация пенсии с
      01.03.24г.
      Для вида пенсии по возрасту, с Кз , заработанным при ЛПА.
      Не подавали в ПФ справку
      о заработке при ЛПА,
      расчёт Кз за любые 5 лет.

      Видалити
  15. Анонім11/01/2023

    2 кат 86 добавят 01.03.24 го.по индексации как всем по украине

    ВідповістиВидалити
  16. Анонім11/01/2023

    по 2 категори пенси по возрасту как всем пенсионерам украины .от заработка до 2004 года за 5 лет любые а 2004 года за всё время .

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ПЕНСИЯ ПО ВОЗРАСТУ для 1 , 2, 3 , 4 категорий


      Розділ VIII
      ПЕНСІЇ І КОМПЕНСАЦІЇ ОСОБАМ, ВІДНЕСЕНИМ ДО КАТЕГОРІЙ 1, 2, 3, 4

      Стаття 57.
      Пільги щодо визначення заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії

      Визначення заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії здійснюється відповідно до Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування".

      У разі обчислення пенсії відповідно до частини другої статті 27 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" за бажанням особи, яка звернулася за пенсією, заробітна плата (дохід) для обчислення пенсії може визначатися за будь-які 12 місяців підряд роботи на територіях радіоактивного забруднення.

      Якщо особа, яка звернулася за пенсією, пропрацювала на територіях радіоактивного забруднення:

      менше 12 місяців, - заробітна плата (дохід) визначається шляхом поділу загальної суми заробітної плати (доходу) за календарні місяці роботи на кількість зазначених місяців;

      не менше 30 календарних днів у двох місяцях, - заробітна плата (дохід) визначається за будь-які фактично відпрацьовані 30 календарних днів роботи;

      менше місяця, - заробітна плата (дохід) визначається за відповідний календарний місяць з додаванням до заробітної плати (доходу) на основній роботі.

      https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/796-12#Text

      Видалити
  17. Анонім11/02/2023

    Ідете в ПФУ,по місцю проживання,там спеціалісти кожному розкажуть,що і як.

    ВідповістиВидалити
  18. Анонім11/02/2023

    в пенсионом всё раскажут

    ВідповістиВидалити
  19. Анонім11/02/2023

    В пенсионном навещают лапшу на уши и пошлют в правильном направлении.

    ВідповістиВидалити
  20. Анонім11/02/2023

    У вас какая катигория как ликвидатор чаэс . или чернобылец и что вы хотели узнать о пенсиях .

    ВідповістиВидалити
  21. Анонім11/02/2023

    У меня 1 категория ликвидатор 1986г.

    ВідповістиВидалити
  22. У Вас возможность начислять вид пенсии по инвалидности с.54

    а) По ЗАРАБОТАННОМУ заработку на ЛПА (сдавали справку о сумме в ПФ)

    б) по 5-ти кратки с виртуальным Кз

    Начислять пенсию по возрасту.

    ПФ сам определяет что выгоднее, согласно документов в Вашем пенсионном деле.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім11/02/2023

      С 16.05.23г.подал заяву на перерахунок пенсии по справке по зарплате за командировку, до настоящего времени пересчёта нет.То затеяли проверку обещали после акта проверки пересчитаю,акт проверки подтвердил данные о зарплате и пребывания первичными документами, но после этого пенсионный поменял свое решение и направил меня на комиссию, вот как они относятся к нам.

      Видалити
  23. Анонім11/02/2023

    ВЫ ДУМАЕТЕ 1 КАТ.ЛИКВИДАТОР НЕ ЧЕГО НЕ ЗНАЕТ .ОН ЗНАЕТ ЛУДЖЕ ЧЕМ МЫ О ПЕНСИЯХ .

    ВідповістиВидалити
  24. Анонім11/02/2023

    Вол Біл- Blogger Wladimirr9 - это в фаезбуке--твоя страница. Прими меня в друзья. Пообщаемся.

    ВідповістиВидалити
  25. Анонім11/02/2023

    Blogger Wladimirr9 - это в фаезбуке--твоя страница Вол. Біл. Прими меня в друзья. Пообщаемся.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ошибочка , В
      в Фейсбуке нет никакой страницы.

      Видалити
  26. Анонім11/02/2023

    Blogger Wladimirr9 - А есть в каких сайтах.,

    ВідповістиВидалити
  27. Анонім11/02/2023

    НАДО БЫЛО СХОДИТ НА КОМИССИЮ .ЧЕГО НЕ ПОШЛИ ЕСЛИ НАПРАВЕЛИ ВАС С ПЕНСИОНОГО.

    ВідповістиВидалити
  28. Анонім11/02/2023

    Почему не пошел пошел 30октября была комиссия, на комиссии сказали что по этой справке пенсионный обязан сделать пересчет пенсии,но пенсионный думает по-другому, пять раз писал заяву на пересчет и все разы отказ.

    ВідповістиВидалити
  29. Анонім11/02/2023

    ТАК НАПЕШИТЕ НА НАЧАЛЬНИКА ПЕНСИОНОГО ЗАЯВЛЕНИЕ ПОЧЕМУ ОНИ ОТКАЗАЛИ ВАМ .БЕРИТЕ ОДКАЗ И ПОДАВАЙТЕ В СУД

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. От комиссии взять письменный ответ.

      Видалити
    2. Анонім11/02/2023

      В суд уже не надо позвонили с депортамента соцзахиста сказали что действия пенсионного фонда не правомерны и ваша проблема будет вырезана, вам пересчитаю пенсию они возмущены действием пенсионного фонда.

      Видалити
  30. Анонім11/02/2023

    БЕРИТЕ ОТКАЗ С ПЕНСИОНОГО ПИСЬМЕНЫЙ И ПОДАВАЙТЕ ИСК В СУД НА ПЕНСИОНЫЙ ТОГДА .

    ВідповістиВидалити
  31. Анонім11/02/2023

    НАДО СХОДИТ В ПЕНСИОНЫЙ И УЗНАТЬ КОГДА ЭТО ДЕЛО БУДЕТ

    ВідповістиВидалити
  32. Анонім11/02/2023

    МАЛО КТО ПОЗВОНИЛ НАДО УЗНАТЬ .ЧТО ВАМ СКАЖУТ В ПЕНСИОНОМ.

    ВідповістиВидалити
  33. Анонім11/02/2023

    Во вторник будет все ясно, знакомый у него точно такая ситуация подал в суд в июле суд уже был ришення в его пользу суд обязал пенсионный сделать пересчет.

    ВідповістиВидалити
  34. Анонім11/02/2023

    Ув. Wladimirr9, подскажите момент. В случае изменения группы в этом году на ступень выше (на 2 гр. 80%) какой будет Кз? говорят чем позже выходишь, тем Кз меньше, ну а если уже был инвалидом, но только меняется группа, Кз остаётся предыдущий 2,9 или уже используется в формуле только новый 2,5? Спасибо за разьяснение

    ВідповістиВидалити
  35. Анонім11/03/2023

    Харчові виплатять у листопаді за два місяці (жовтень-листопад)?

    ВідповістиВидалити
  36. Анонім11/03/2023

    Хлопці, а що з медальками "За участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС"? Президент підпише Указ в цьому році?!
    Кабмін все затвердив: https://www.msp.gov.ua/news/21441.html

    ВідповістиВидалити
  37. Анонім11/03/2023

    так хлопцы каки медали и кому вручать будут прошло 37 год.и как можно знать кто как работаль на чаэс .а кто будит определят заслугу .ликвидаторам 90 годов мидалей и орденов негде вешать правда юбелейные .можут и вручит своим приблежоным к кормушки а простым хлопцам ликвидаторам дулю с маком а не медальки .разве нам успет за шустрыми и кто возле кормушки мотается предсдателю заносит на повороте .

    ВідповістиВидалити
  38. Анонім11/03/2023

    война идёт а чернобыльцам дай мидали .они вам надо прошло 37 год .спомнила бабка когда молода была .

    ВідповістиВидалити
  39. Анонім11/03/2023

    Ув. Wladimirr9 спасибо большое за разьяснение!!

    ВідповістиВидалити
  40. Анонім11/03/2023

    Відзнака Президента України «За участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС» — державна нагорода України — відзнака Президента України, що встановлена з метою гідного вшанування героїзму, мужності, самовідданості та високого професіоналізму учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, посилення їх соціального захисту, для відзначення громадян, які безпосередньо брали участь у ліквідації наслідків аварії. Відзнака Президента України «За участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС» заснована Указом Президента України Володимира Зеленського 14 грудня 2021 року. 22 лютого 2022 року Кабінет Міністрів України схвалив проект Указу Президента «Про відзнаку Президента України „За участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС“», яким визначено умови установлення відзнаки, її малюнок та малюнок зразка бланка посвідчення . За станом на 03 листопада 2023 року, такий указ Президента України ще не був виданий.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім11/03/2023

      А під цю державну нагороду,планують виплату?

      Видалити
  41. Анонім11/03/2023

    и что с ним делать будим с железячкой на хлеб намажым да место масла.

    ВідповістиВидалити
  42. Анонім11/03/2023

    По харчовим повний туман, нікто нічого не знає.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім11/03/2023

      На прошлой неделе были в администрации г. Сумы сказали на год отменили выплаты на питание

      Видалити
    2. Анонім11/03/2023

      Офіційно про відміну виплати на харчування,ніде не читав, може щось пропустив,чи таке рішення було прийняте в СУМАХ,очікувати можна чого хочеш.

      Видалити
  43. Анонім11/03/2023

    Державних нагород в Україні досить,щоб нагородити кожного ліквідатора,даже того,що ще не народився,для чого придумувати значки,які нічого не варті,, якщо не має місця куди притулити гроші,то віддайте їх доплатою до пенсії.

    ВідповістиВидалити
  44. Анонім11/03/2023

    цитата: "Державних нагород в Україні досить,щоб нагородити кожного ліквідатора". Нажаль, з грудня 2021 року жодного ліквідатора так і не було відзначено державними нагородами - орденами "За заслуги", "За мужність" тощо. Адже як Ви вже зрозуміли - вони призначені для військових, які захищають Державу на фронті. Саме тому, на даний час важливим доповненням до нагородної системи виключно для ліквідаторів була би відзнака Президента України "За участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС", тим паче всі документи готові, залишилось видати Указ. Якщо б СЧУ, ВОВЧ та інші громадські організації трошки напружились і звернулись до Секретаріату ОПУ, то 14.12.2023 р. була б проявлена велика шана до учасників ЛНА на ЧАЕС, які ще залишились живі. Мертвим воно не потрібно, це точно. А відносно значків всяких - то це і так зрозуміло, що вони юбілейки і нічого не варті на відміну від відомчих та державних нагород

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім11/03/2023

      З ,ВАМИ,можна як і погодитись так і ні,багато подій можна списати на теперішні події в країні,але тримати ліквідаторів на задвірках історії, теж не треба, життя дається людині,один раз.

      Видалити
  45. Анонім11/03/2023

    цитата: "сказали на год отменили выплаты на питание".
    На превеликий жаль Вас дезінформували. Виплати заплановані в листопаді за два місяці разом (жовтень та листопад). Наразі приймаються зміни до бюджету-2023 та готується до затвердження бюджет-2024. Така ситуація вже не перший рік і є особливістю бюджетного планування в Україні...Без паніки чекаємо на виплату!

    ВідповістиВидалити
  46. Анонім11/03/2023

    цитата "А під цю державну нагороду,планують виплату?"
    Спитайте тут у Шевчука Павла, він найбліш обізнаний в цьому питанню, так як тривалий час просував цю ідею

    ВідповістиВидалити
  47. Анонім11/03/2023

    "и что с ним делать будим с железячкой на хлеб намажым да место масла."
    Кровать подпирать и бутылки открывать. А ещё можно от пфу и собеза отбиваться, заточив немного...

    ВідповістиВидалити
  48. Анонім11/03/2023

    ну правда зачем они надо эти мидальки .внука игратся они ненадо

    ВідповістиВидалити
  49. Анонім11/03/2023

    так если дается життя один раз.и что типерь медалями обвешатся и ходит как питух гамбурский да .вы несмешите хоть народ любители побрякушек .

    ВідповістиВидалити
  50. Шевчук11/03/2023

    Що до нагород .Про які кошти для виготовлення нагород , коли в державі йде війна , може йти мова.А по друге зараз до міністра соціальної політики добратись не можемо .Я звертаюсь до критиків , організуйте таку зустріч, ви ж на сайті дуже розумні, покажіть це на ділі.

    ВідповістиВидалити
  51. Анонім11/03/2023

    Шевчуку. По-перше, коштів стільки - скільки не було до війни. Одні допомоги, транші та гранти США і Європи. Казати при цьому, що коштів немає - це не товаришувати з розумом, або всупереч здоровому глузду нести нісимітниці. Гроші є, тим паче на нагороди, адже провести тендер у найбільш економічному і вигідному підприємстві, яке їх виготовить, той же ВТО ОРДЕН (де Сопов керує) не складає великої тяжкості. Їх же ж не з золота будуть робити. По-друге, війна йде другий рік підряд і що в Києві постійні коврові бомбардировки? Мабуть все тихо. Навколо ППО. Бізнес працює, люди роблять, кошти крутяться. Це ж не початок війни, тому - це не аргумент взагалі. Війна там далі, а не в Урядовому кварталі та ОПУ, не треба цим прикриватися. По-третє, у Міністра є Патронатна служба, до якої "добратись". Окрім того, через Кабмін та ВРУ дуже просто організується дана зустріч. Ламайте зверху. По-четверте, критики це всі окрім Вас пане Шевчук?! Ну вибачайте, але якщо хтось має іншу точку зору, то це не обов'язково "критик", "опозиціонер" тощо. Замість того, щоб робити з ліквідаторів як Ви зазначили "критиків", які нічого не роблять, а лише критикують - мабуть необхідно налагоджувати з людьми більш якісну комунікацію. Ваш ВОВЧ в Києві взагалі як бобик здох - ні слуху ні духу, мовчки сидите нічого не робите. Тільки й обіцяєте, що колись всі дізнаються тайни мадридського двору. Ні, ми всі живемо тут і зараз. Не треба нам про світле майбутнє, зробіть соціальний захист сьогодні. Завтра Вас не стане (ми всі не вічні) і що далі? хто згадає та за які справи? Саме тому, "показувати на ділі" мають боси СЧУ, ВОВЧа та інших ГО, які так опікуються ліквідаторами, а на ділі - нуль від бублика (зіро). Якщо є інші аргументи, то наведіть їх?! Який результат роботи ВОВЧ в Києві за 2023 рік? Де подивитись звітність, що зроблено для людей? Конкретно, а не воду...

    ВідповістиВидалити
  52. Анонім11/03/2023

    оце й правда! не можешь так і скажи - я Шевчук не можу братись за цю роботу! Бо мене ніхто не чує! Зверху... тоді інші почнуть робити краще ніж Ви колись... тоді не заважайте іншим йти до Правди , відтягуючи своїх прихільників від життя зараз , а не через десять років майбутнього , хто тоді залишться в живих і хто буде наслідувать наші Подвиги за Україну!

    ВідповістиВидалити
  53. Анонім11/03/2023

    нету грошей всё на фронт а вы вспомнили через 37 лет что вам забыли мидальки дат .везде деньги собирают на фронт даже и возле магазина крычат на дверях помогите фронту .а вы говорите деньги е .нету

    ВідповістиВидалити
  54. Анонім11/03/2023

    Грошы всегда можно найти, если кинут клич и дадут команду товарищи сверху

    ВідповістиВидалити
  55. Шевчук11/03/2023

    Я не ховаюсь під анонімом і Тай же хворий як ви , через пару неділь буде рік як я переніс інсульт.Ви говорите що вийти на каб мін і я вам сказав , якщо у вас є можливість тоді допоможіть нам , або зробіть це ви
    Якщо Ки можете добитись якихось результатів , тоді будь ласка картивам руки.

    ВідповістиВидалити
  56. Анонім11/03/2023

    Шевчук , чому допустив інсульт, тоді відпочивай , нащо тобі нові ордена за громадську діяльність... Дійсно життя висуває нових і більш активних , тому спочивай на своїх лаврах під Аркою коли давали орден... ми бачимо симцляцію діяльності якої немає... 0

    ВідповістиВидалити
  57. Анонім11/03/2023

    Якщо сивочолі,ГЕТЬМАНИ,усіх ЧОРНОБИЛЬСЬКИХ рухів,довели свою діяльність до нуля,будьте ласкаві,складіть повноваження,дайте дорогу людям які будуть відстоювати позиції всіх людей які мають відношення до ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ, може не все спочатку буде виходити в них,але не треба заважати роботі,а ВИ,лікуйтесь,кому потрібно з бувших командирів,і радійте життю.

    ВідповістиВидалити
  58. Шевчук11/03/2023

    Дуже дивно.Людина бажає захищати ліквідаторів тільки будь ласка , нам треба знати до кого ми можемо звернутися і кого підтримувати.

    ВідповістиВидалити
  59. Анонім11/03/2023

    Що Вам має завжди хтось вирішувати? ПІДНЯВСЯ З ДИВАНА ВЗЯВ АРКУШ В РУКИ ТА РУЧКУ ТА ПИШИ ЛИСТИ В ОП
    Мені треба було написавв ВР отримав нагороду собі та колегам не одну
    Хай щастить!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім11/03/2023

      Для чого тоді командири ЧОРНОБИЛЬСЬКОГО РУХУ, якщо,ВИ,даєте такі поради? І як зрозуміти слова, мені треба було,а остальні , обійдуться,,з колегами теж цікаво написано,своя сорочка ближче,скільки б,я,та інші, візьмемо в загальному,ЧОРНОБИЛЬЦІ,не писали листів в ВР про нагородження нас,ніхто нічого нам не давби.

      Видалити
  60. Анонім11/03/2023

    Собі це правильно! Але ми так і не почули де нагорода для всіх , тих , хто заслужив нову нагороду від Президента нашої країни! І щоб країна вшанувала до кінця Героїв- ліквідаторів тієї буремної доби...? Скільки ще полетить у Вірий наших душ- лелек? Сподіваємось на найскоріше вирішення цієї вкрай важливої проблеми!!! Згуртувавшись ми підтримаємо наших молодих воїнів і вони побачать , що і в старості їх теж будуть вшановувати!

    ВідповістиВидалити
  61. Шевчук11/04/2023

    Зразок нагороди вибрали людини яку ми не знали і ніколи не чули про неї( я так думаю щоб нас відсторонити.
    А зараз ми готові відійти в бік і пропустити більш свіжих і в кого ще хватає сил , але ми не бачимо реальних людей які не побояться виставити свій телефон і координати , а оці аноніми більше похожі на відселених чи потерпілих чим на ліквідаторів ( а ця категорія мене ненавидить і завжди буде дити на мене і хто рядом зі мною , грязь.Вони не пробачать мені нових посвідчень і відділення ліквідаторів від інших категорій, що допомогло зрушити з місця питання про пенсію.


    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім11/04/2023

      Що стосується нагород,з ,ВАМИ,цілком і повністю не погоджуюсь,якщо нагороди нічого не дають,то для чого іде битва за них,нагороди дають приференції,тоїсть,вигоду.

      Видалити
  62. Анонім11/04/2023

    дадут награды но не всем. а своим приблежоным до кормушки .это всегда так награждают .придсидатели организаций чернобыльцов подают своих подхалимов на награды подхалимы получат а остальным дулю смаком .так зачем тогда нам такие награды а подхалимы так и крутятся около придсидателя чернобыльской организаци зад под лизуют предсидателю .прошло 37 лет а предсидатель решает с подхалимами кого наградит .

    ВідповістиВидалити
  63. Шевчук11/04/2023

    Вам пропонують відкрити лице і зайняти керівне місце в чорнобильському русі і одержати медаль.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім11/04/2023

      Чому медаль,а не орден,невже всі ордени вручені по призначенню?

      Видалити
  64. Анонім11/04/2023

    Паша, у тебя уже наверно места нет на мундире куда цеплять железки, поэтому ты такой вялый.

    ВідповістиВидалити
  65. Анонім11/04/2023

    наградили своих .я знаю многих ликвидаторов 86 года им дали шыш .а героям 90 года наградили . вы что шевчук знаете всех героев ликвидаторов как они работали на чаэс .или вы по морде даёте об награждени или смотрите у кого большая морда .как вы определаете героев.

    ВідповістиВидалити
  66. Анонім11/04/2023

    прошло 37 как можно опредилит героев .по морде или по заслухам кто предсидателю заносет на повроте х***

    ВідповістиВидалити
  67. Шевчук11/04/2023

    Доповідаю для анонімів
    Документи на нагороду готовить районна а іноді міська організація
    Потім їх відправляють в всеукраїнську , а іноді в напряму в мін соц політики
    Там ставят підпис і знову реєструють і відправляють знову в місто або район.Місто або район знову реєструють і відправляють президенту
    Також відправити на нагороду ліквідатора може без узгодження з організацією самостійно місто або район.
    Якщо когось інтересує мії іконостас будь ласка відкрийте лице передзвоніть мені , або дайте свій номер і я вам покажу і розкажу все.
    Я ніколи не ховався ні від кого.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім11/04/2023

      Паша ты сначала расскажи где ты конкретно был в какой точке зоны, тогда я открою лицо и мы подискутируем.

      Видалити
  68. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  69. С этими наградами и юбилейными значками просто стыдоба получается. Как северно-корейские генералы"! И на спине уже прицепляют - на груди места не хватает. До смешного доходит - какой-то орден кто-то придумал. Красивый! За деньги давали. Не помню уж стоимость. Цирк с конями. Стыдоба. Считаю, что одного государственного знака "Участник ликвидации..." достаточно. Не делайте из себя ёлку.

    ВідповістиВидалити
  70. Анонім11/04/2023

    Шевчук П проскурін та їх команда це пройдений єтап ії діяльності Кінчилася халява для цих оргпнізацій так само як СЧУ Є люди які мають статус чорнобильця Держава Вам платить кошти пільги надала Вам всім за 60 років! ВПЕРЕД Є БАЖАННЯ ПІДНЯЛИСЯ ЗАРЕСТРУВАЛИ ОРГАШЗАЦІЮ ТА ПРАЦЮЙТЕ НА папу КАРЛО Єле всі писарі сидять вдома та строчать АНОНІМНО

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім11/04/2023

      Цей допис,теж написано АНОНІМНО, можливо прийшов той час,що не треба створювати ніяких організацій.

      Видалити
  71. Шевчук11/04/2023

    Для розумового розвитку деяких анонімів.
    Організація ВОВЧ ніколи не фінансувалась і не фінансується державними органами.Взноси у
    нас ніхто не платить.Організації з числа УЧАСНИКІВ ліквідації аварії на чаес ідуть на вимирання.А для тих хто дуже бажає отримати нагороду буде лучше якщо на вас подасть нагородний лист ройонна адміністраціїя , а не організація


    ВідповістиВидалити
  72. Анонім11/04/2023

    А какие критерии определения, что человек заслуживает награды? За каждой боевой наградой е стоит конкретика поступка. Есть юбилейные награды, есть за личный подвиг, есть подтверждающие за участи в чем-либо и т.д.

    ВідповістиВидалити
  73. Шевчук11/04/2023

    Район посилає за активну роботу в житті району.Це і громадська позиція , і патріотичне виховання молоді, і робота в ветеранські раді району.А нагородні листи від організації залежать як організація лояльно відноситься до роботи мін.соц політики
    Не буду обманювати на мене Проскурін посилав на орден і отримав від мін соц політики відмову.

    ВідповістиВидалити
  74. Анонім11/04/2023

    тут наверно кто яйца заносит придсидателю месному тому медаль. если заносит х** то орден. но как можно опридилит ещё.и шевчук расказывает ерунду подают списки проверають .в зад захлядывают дают награды только своим приблежоным .что ктото видил как они работали на чаэс а может придсидатель видил 37 лет назад. если он там быль .короче дають своим подлабузникам и ты шевчук разказывай деткам в садие сказки .какие герои обявилис за орденами пришли через 37 лет \

    ВідповістиВидалити
  75. Шевчук11/04/2023

    Як ви думаєте так і робіт.Умовляти вас не буду.А на рахунок лизати задницю в районі, ви дуже помиляєтесь.Там сидить рада ветеранів і них дуже великі ротяки і там такі номери не проходять.

    ВідповістиВидалити
  76. Анонім11/04/2023

    Шевчук что ты этому дурню объясняешь.Награда за Чернобыль ты мог получить тогда когда была авария.Также само как сейчас получают по представлению с фронта
    Когда закончится война у них будет как у нас: Чернобыль и война будет только повод, а дальше написано.Как общественную работу ты делаешь в районе , а это и общественная организация и патриотическое воспитание молодежи и многое другое

    ВідповістиВидалити
  77. Анонім11/04/2023

    это у вас не проходит .а в остальных проходит предсидателей по украине аж бегом

    ВідповістиВидалити
  78. Шевчук11/04/2023

    Читаю коментарі і дивуюсь.Будь ласка в кожному районі є рада ветеранів , ідіть до них.В них є зразок що повинно бути в нагородному листі.В них є офіційні документи згідно з якими на вас оформляються представлення на нагороду.Якщо в когось є претензії, будь ласка все це до депутатів.

    ВідповістиВидалити
  79. Анонім11/04/2023

    Шевчук П каже не правду всю Подають ради в область голові Далі Голова ОВА в Міністерство та канцелярію Президента Там вирішують остаточно Кому за що та коли Це квота по областях є Це кошти за ордени доплачують За медальки НІ!

    ВідповістиВидалити
  80. Анонім11/04/2023

    если медали не чего не стоят .надо тогда с пыва крышки раздать место медалей.и списки не над готовит .

    ВідповістиВидалити
  81. Шевчук11/04/2023

    За квоти я з вами згоден.Якщо у вас нема знайомого депутата тоді ви йдете на конкурс.Я розказав вам як одержував орден я під аркою в 2016 році.

    ВідповістиВидалити
  82. Анонім11/04/2023

    дАЛІ ЗА НАГОРОДИ ВР України грошей не доплачують нікому за нагороду КМУ дають разово 5000 грн хто працює подає його АДМІНІСТРАЦІЯ підприємства за погодженням з обласною ОВА За ордена Президента доплачують
    Але ці організації вовч та решта пройдений шлях

    ВідповістиВидалити
  83. Анонім11/04/2023

    Вихід один,петиція до ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ,про нагородження усіх ліквідаторів ЧАЕС,орденом,не нижче,і головне,яка кількість ліквідаторів в Україні було до та є на даний час,чи ведеться статистика по всіх категоріях та по областях, скільки за межами України.

    ВідповістиВидалити
  84. Шевчук11/04/2023

    Володя я не розумію , як би ти не використав можливість щоб не вилити грязь на ВОВЧ.Це була б велика трагедія.

    ВідповістиВидалити
  85. Анонім11/04/2023

    Я бы разделял общественную работу и то, что было на ЛПА. Кто сегодня может дать объективную оценку участия ликвидатоа на ЛПА, с пользой на тот момент, по прошествии 36 лет? Или опять, одни свидетели-герои подтвердят "подвиг" другого героя , и наградят друг дружку? За юбилейную медаль, это другой вопрос, это достойны все у кого подтверждено участие в ЛПА, но делать героизацию конкретного лица за работу на ЛПА,по прошествии 36 лет, это абсурд. Общественная работа должна вознаграждаться премией и грамотой, а не госнаградами, если эти награды конечно не являются личным гешефтом для контроля лидеров общественных организаций.

    ВідповістиВидалити
  86. Анонім11/04/2023

    Паша, вот ты конкретно за какой подвиг получил награды? Сидел за зоной на точке пил водку ты даже в зоне не был,герой подпольщик лучше помолчи не вынуждай меня рассказать всю правду где в каком районе ты совершал подвиг и за это получил награды.Люди действительно были в опасных точках зоны и не каких наград не получили да потому что такие как ты и Проскурин проходимцы получали награды за них.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім11/04/2023

      Наскільки,я, розумію,ШЕВЧУК,знає з ким веде письмовий діалог,і людина знає конкретно,про трудову діяльність опонента,так чому ж не написати про це,щоб і,ми,знали.

      Видалити
  87. Шевчук11/04/2023

    В Дємєньтьєва я висталяв справу з архівах

    ВідповістиВидалити
  88. Анонім11/04/2023

    Деменьєв це ЛНР. Покажи із лінком на Довідку Міністерства оборони де, коли і які роботи виконував. Знаємо, що ти зв'язківець, возив депеші, ну а до ліквідації конкретно яке відношення маєш? Збирав радіаційні відходи чи проводив знезараження тощо? Возити бумажки із штабу в штаб це не ліквідація, мабуть це всі розуміють...Але орден під аркою отримав, за що? за громадську діяльність??

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім11/04/2023

      Сильно написано,допекло.!

      Видалити
    2. Анонім11/05/2023

      Вони всі ці чорнобилькі лідери де були? От поробили собі пенсії а де був Хрущенко чого невиставить довідку і вся шайка ?

      Видалити
    3. Анонім11/05/2023

      Правоохоронці повинні зайнятися розглядом цих справ,і терміново,це на часі.

      Видалити
  89. Анонім11/04/2023

    так і тут будь ласка все оприлюднюйте ! це наша правда, а не біля стели припяті фото..нас бистро проводили та ми підписували на захоронення , от така була правда...
    а молоді завжди нас не бачили та не розуміли що відбуваеться і для чого...хронологія не завжди була відтворена і задокументована , але і на двох свідків будь ласка не треба сподіватись. коли треба Правда вийде!!!!!



    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім11/05/2023

      Цей діалог між опонентами доводить одне,що кожна перевірка ліквідаторів по посвідченнях,була формальною,і так скрізь по країні,а щоб копнути глибше,вилізуть гріхи,про які,ми,ще не знаєм, кожний ліквідатор проживаючи в населеному пункті,в основному знає,,героїв" не всіх,але знають хто,що і як ліквідував наслідки аварії на ЧАЕС,і чим дальше від подій,тим більше інформації, обов'язково треба перевірка всіх категорій ліквідаторів, документи треба ретельно перевіряти,а не перекладати з однієї теки в іншу,є ще ліквідатори які можуть робити цю роботу,але є одне але,чи допустять до роботи цих людей до цієї важливої роботи,.

      Видалити
    2. Анонім11/05/2023

      Тільки найсуворіша перевірка документів, дасть результати,кримінальна відповідальність перевіряючим за халатне відношення до роботи з документами,збитки фінансові які принесли псевдоліквідатор повинні бути відшкодовані державі за всі роки користувачами пільг,кримінальна відповідальність теж,щоб наступні маніпулятори знали,що їх чекає,і в добавок, чиновники які видають липу,така сама відповідальність,від фінансової до кримінальної.

      Видалити
    3. Анонім11/05/2023

      Свідки,в основному,теж стали ліквідаторами по рішенню суду,без єдиного підтверджуючого документа,випадки є,коли в людини нічого не має, щоб підтвердити участь у ліквідації,з такими людьми треба працювати,але ж не масово,в 1992роцідавали жару разом з начальниками ЧОРНОБИЛЬСЬКИХ відділів РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЙ і по сьогоднішній день,де беруться нові ліквідатори через 37 років,мінсоцполітики оприлюднило,що кожний рік добавка до 200 чоловік,де конкретно дії до маніпуляцій статусом ліквідатора.

      Видалити
  90. Анонім11/04/2023

    Ура дали на колбасу за два месяца

    ВідповістиВидалити
  91. Анонім11/04/2023

    Чернобыльская катастрофа принесла много беды, но и в тоже время стала, для некоторых, социальным лифтом, который вознёс на чернобыльский Олимп. "Соль земли" - это простые ликвидаторы, тихо живущие и тихо умирающие, а есть ликвидаторы, ни в коем раза не менее достойные уважения, но с особой харизмой, просто активные ребята, которые добиваются себе (но побольше) , а также остальному сообществу. У нас такая ментальность. Хочешь большего - поднимай пятую точку, или придется смириться с системностью нашего общества.

    ВідповістиВидалити
  92. Анонім11/04/2023

    Такое оЧучение, что колбасная подачка многих больше интересует, чем пенсия. Вот без колбасных мы пропадем и всё.

    ВідповістиВидалити
  93. Анонім11/04/2023

    Всем дать по ящику колбасы, вместо "бижутерии", к дню ликвидатора.

    ВідповістиВидалити
  94. Анонім11/04/2023

    дали.. хорошо , выполнили свои нам обещания.. всё же Мы не против получить награды от Президента что обещал.. если вспомним малое количество по Ветеранам труда Украины , однако выданым , надеемся что и выделение средств на награды Ликвидаторам , самым сейчас живым получится правильным решением...

    ВідповістиВидалити
  95. Анонім11/04/2023

    На колбасу и так каждый месяц дают!
    Пусть медаль Президента к 14.12.23 выдадут!
    Всем будет приятно!!!
    Кучма ж в 99м всем раздал ордена и медали !

    ВідповістиВидалити
  96. Анонім11/04/2023

    ЗАЧЕМ МНЕ НАДО ОТ ПИВА КРЫШКА .ЛУДЖЕ КОВБАСЫ ХОТ ДЕТИ ПОЕДЯТ ВДОВОЛЬ

    ВідповістиВидалити
  97. Анонім11/04/2023

    Какая сумма?

    ВідповістиВидалити
  98. Анонім11/04/2023

    Коммуналка.

    ВідповістиВидалити
  99. Анонім11/05/2023

    сначала вы выставте довыдку .мы все мосмотрим .может вы тоже с шайки лейки одной героической \

    ВідповістиВидалити
  100. Анонім11/05/2023

    а кто вам не даваль пенсию поробыт.наверно за зоной сидели .а хрущенко на крыше работаль графит носиль лопатой .нечего гадость гнат на человека если не знаещ.нечего кливетой заниматся .

    ВідповістиВидалити
  101. Анонім11/05/2023

    Ну а якщо серйозно, то Хрущенко що робив на ліквідації?? Ніде немає інформації, але поробив 2 групу та пенсію під 20К...

    ВідповістиВидалити
  102. Анонім11/05/2023

    нету информации а зачем тогда языком больтат.ну и что что добился и что дали 2 группу.а кто вам не даваль добиватся

    ВідповістиВидалити
  103. Анонім11/05/2023

    добивайтес и пенсию получайте .кто вам запрещает .

    ВідповістиВидалити
  104. Анонім11/05/2023

    А також найсуворіша перевірка усих державних заходів починаючі с ОП. Боротьба с коррупцією та найсуворіша дісциплина. А інакше чому я не можу красти у держави, якщо вона постійно краде у мене?!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім11/05/2023

      Наши люди живут по принципу "ворон ворону глаз не выклюнет", и так сверху до низу. Система, как скала, и ни у кого нет желания её разрушить, да и зачем? А сам процесс очистки,превратиться не в процесс поиска справедливости, а в процесс банальной экономии средств, отмщения и выливания грязи друг на друга. История проходила уже этапы доносов , выгораживания себя и очернения других. Как говорится - "а судьи кто?"

      Видалити
  105. Анонім11/05/2023

    Шевчук П В організації де ФАКТО вовч не існує де ЮРЕ є , керівник проскурін не взяв відповідальність щоб осередки в обл фінансувалися з органів влади Так як і більшість подібних організацій Ліквідатор-86, Чорнобиль -Єдність та решта Ім не має що показувати в роботі Те що Вам якесь анонімо написали показати довідку Це дурниця яка є в голові у окремого.....
    Ніхто нікому не має показувати та доводити ДЕ ХТО БУВ ,ЩО РОБИВ!
    Получилось отримати нагороду добре Ні переживуть
    В кожній обл відділ в ОВА нагородний є,там є працівники туда давайте документи на нагородження,або несіть на смітник історії відразу!
    вовч це пройдений єтап як і його керівництво!
    ДО РЕЧІ СЬОГОДНІ ДЕНЬ ПРАЦІВНИКІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ! Привітайте колег Побажайте Здоровя та гарної роботи на державу Україна!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім11/05/2023

      Так,ми,живемо-все по....., і на .....,голова є голова,даже на сайті вона не доторкана,якесь б...тво виходить,взяв булаву до рук і роби нею різні вихиляси,головне,щоб колегам подобалось.

      Видалити
  106. Анонім11/05/2023

    всё это ерунда ковбасные дали дети наедятся ковбасы сигодня

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім11/05/2023

      Как ни банально звучит, а вопрос "колбасы" самый актуальный на сегодняшний день. Вся суть справедливости и социальной поддержки, различных ветеранов, сводится именно к "колбасе"! "Колбаса"- стала главным аргументом и смыслом жизни после различных баталий, то ли это ЛПА, то ли война. Войны и ЛПА заканчиваются, а потом настают битвы за "колбасную комфортность ", так как мы изначально простые люди, а без "колбасы" никуда. "Колбаса" стала эквивалентом везде, и в политике, и на выборах, а для нас защитной парасолькой после ЛПА, а за эту парасольку ещё надо и побороться.

      Видалити
    2. Анонім11/05/2023

      Ветераны ВОВ 41-45 сначала брали Рейхстаг, а потом толкались в очереди в спецмагазинах за унитазами ,стиральными машинками и импортными сандалями. Вот итог всех заслуг. Думаете что-то изменилось с тех времён? Ну единственное, что с уровня унитазов перешли на земельные участки и желание нахаляву перегнать иномарку из-за бугра. А самый доступный минимум это требование колбасы. Все старо, как мир.

      Видалити
  107. Анонім11/05/2023

    Шановні. Перестаньте брехати.
    Я Лубнів.
    Наша організація входить в вовч і у нас є фінансування.На скільки я знаю всі районі організації вовч теж фінансуються.

    ВідповістиВидалити
  108. Анонім11/05/2023

    Шановна!
    Читайте документи вовч там все написане не має погодження з керівником проскуріним нема НІЧОГО Він не дозволяє фінансувати організації За гроші треба відповідати Ваша орган фінансується з місцевого бюджету! СЧУ фінансувалася з державного!
    Щоб отримати фнансування з місцевого бюджету ТРЕБА ПОГОДЖЕННЯ від КЕРІВНИКА організації де зареєстрована ТОБТО З ХАРКОВА! Але керівництво вовч це не дозволяє
    організація вовч- це пройдений етап на шляху чоробильського руху

    ВідповістиВидалити
  109. Анонім11/05/2023

    Да толкались локтями не зря за место первого руководителя общественной организации. Все знают, что государственные деньги были, и стрелочником на эти деньги было много желающих.

    ВідповістиВидалити
  110. Анонім11/05/2023

    болтают всё что кому в голову лезит.сегодна купиль колбаски деткам 3 кила за колбасные деньги и хлеба белого даже на масло с сыром хватило .кушают аж шум стоит .и медали жерсти не надо .хот раз наедятся от пуза детки .

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім11/05/2023

      Не замерз ні в одне місце,холодної погоди ще не було.

      Видалити
  111. Анонім11/05/2023

    ГОшні боси, є прохання до Дня ліквідатора 14.12.23 сприяйте нагородженню медаллю Президента України "За участь в ЛНА на ЧАЕС"! Пам'ять повиина бути матеріалізована для ліквідатора хоча б у цьому. А щодо ковбаси, так на неї і так дають кожно місяця гроші, як і на комунальні. Це абсолютно різні речі, для чого все змішувати в один котел?!

    ВідповістиВидалити
  112. Анонім11/05/2023

    Ремарка насчёт современных желаний ликвидаторов. Землю давно уже разобрали и сейчас её дают искючительно сегодняшним ветеранам и по машинам тоже самое. Так что остаётся пенсия, льготы и награды. Медаль Зелнского как раз бы не помешала, Кучма ж дал ордена и медали в 99м. А то что появляются новые ликвидаторы, то есть 2-3 категория, которые оформляют инвалидность и связывают её с ЛНА на ЧАЕС - вот и закономерный результат. Ничего сверхестественного.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім11/05/2023

      Запитання одне до мінсоца,звідкіля беруться ліквідатори 2-3 кат.через 37років,після аварії,напевно вони знають,той хай і нам розкажуть.

      Про нових ліквідаторів пише державний орган,а не тьотя МОТЯ.

      Видалити
    2. Анонім11/05/2023

      Чем хуже жизнь тем больше слепых, глухих, вообщем инвалидов. Попробуй проживи на трудовую пенсию в 2000-3000 гривен. На грани пенсионного возраста все вспомнят за что можно зацепиться, в плане статуса, чтобы не сдохнуть с голода. У нас никто не брезгует ни льготами ни пенсией героической. Если чиновники рвутся в социальщики, то что говорить о бедноте и голытьбе. Только судьям наверное по фене эти льготы на фоне буржуйского пожизненного содержания.

      Видалити
  113. Анонім11/05/2023

    А медаль не съешь и всем приятно - одним носить , другим гордость за Героя , которого наградили! Так что продолжаем работу по подписанию Президентом Указа! Это прямая работа Офиса президента и лично Андрея Борисовича Ермака.....

    ВідповістиВидалити
  114. Анонім11/05/2023

    детки хорошо колбаску поели с белым хлебом и говоря а медали до сраки нам

    ВідповістиВидалити
  115. Анонім11/05/2023

    Лично меня ликвидатора 86 года никто не одаривал наградами в 99 году. Все новшества по наградам и "колбасе" в основном проходили в закрытой тусовке общества СЧУ. А по новым инвалидам из 2-3 категорий, по прошествии 36 лет это нонсенс! Поражает гениальная проницательность врачей из экспертных комиссий дать заключение, что болячки связаны с ЛПА? Хотя, да, мы же в Украине, каких тут чудес не бывает. Мне лично в середине 90-х в клинике говорили: "Спешите, лавочка закрывается". А значит вот так можно было стать инвалидом?! Через несколько десятилетий. А вы о борьбе с коррупцией и справедливостью. Это где-то там, "не в нашем районе", как сказал товарищ Малахов из "Кавказской пленнице".

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім11/05/2023

      ... товарищ Саахов...

      Видалити
    2. Анонім11/05/2023

      Ішов на пенсію по інвалідності в 95 році,аналогія слів нічим не відрізняється від,ВАШИХ,що лавка закривається,щодо нагород в 99,ніхто і нічого не дав.
      Ліквідатор 86-87 років.

      Видалити
    3. Анонім11/05/2023

      Так за це ми і обожнюємо Україну, країну можливостей. Хто був ні кім, той стане.....

      Видалити
    4. Анонім11/05/2023

      Говорили завжди,що АМЕРИКА-країна,де здійснюються всі мрії,БОЖЕ!!!,як помилялись,ті,котрі нам це говорили,УКРАЇНА,ось та країна,де збуваються всі мрії.

      Видалити
    5. Анонім11/05/2023

      В Америке явно наши мечты были бы обречены на провал.

      Видалити
  116. Анонім11/05/2023

    ,,КОВБАСА",це засланий козачок,ціль одна,не дати обговорити та зробити оцінку темам які є нагальні на сьогоденні.

    ВідповістиВидалити
  117. Анонім11/05/2023

    Коментатори!
    В 1999 р Кучма видав Указ та надрукували медалі Захиснику України" ІХ видавали через УВД військомати та решта установ хто був в погонах А!!!!ЛЕ двіться далі бланк чистий рукой поставлено ПІБ людини та вручено
    Далі ще цікавіше відкрийте Указ Президента та знайдіть своє ПІБ?Хто перший Шевчук П проскурін або "шановна" з м Лубни
    Зараз по іншому УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА є ПІБ дата та решта! Це герої НАШІ ДІТИ РОДИЧІ! УКРАЇНЦІ Всім здоровя УКРАЇНІ ПЕРЕМОГИ

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім11/05/2023

      Карусельщики,добре робили шахер-махер,а яке має відношення до ліквідаторів,,леді" з ЛУБЕН,за що така шана?

      Видалити
  118. Анонім11/05/2023

    ковбаса вам хорошое дело можно и поджарит и супчик деткам наварит .что медалий у вас мало разве. и что сними делат .и то только если даду то своим тем что жопу лижут придсидателям .а простим недадут некогда .только лезунам дадут

    ВідповістиВидалити
  119. Анонім11/05/2023

    Чому не чуть ГЕТЬМАНІВ ВСІЯЛІКВІДАТОРІВ та їхніх ,,колег",куди подівались,НАРОД ТРЕБУЕТ,отзовитесь.

    ВідповістиВидалити
  120. Анонім11/05/2023

    Де Хрущенко і Яценко з СЧУ, де Проскурін і Лариса з ВОВЧ, де Ініціатившики-планетарники з Харкова та інші?! Агов???

    ВідповістиВидалити
  121. Анонім11/05/2023

    наверно все за колбасой рвонули и хрущенко и проскурын и вся ихня команда боевая в орденах и медалях .немного отедятся колбасы и выйдут к вам .

    ВідповістиВидалити
  122. Анонім11/05/2023

    мы победим слава украине .получили деньги на колбаску и сордельки и хлеб аж пахне беленький как пушок .даже борщика наварили с сардельками такой вкусный .деток у меня трое мотают аж ложками звенят .а у вас одни медали в бошке с жыра бесетес .война идёт а чернобыльцам медали дай хот роди но дай .

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім11/05/2023

      Скільки років дітям,чи хватило для всіх на ковбаску грошей,може позичав у сусідів?

      Видалити
  123. Анонім11/05/2023

    7 год 10 год 13 год деткам .бывает и позычаю раз на раз не получается .надо же както выкручиватся .но восновном хватает на жратву .

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім11/05/2023

      Молодец в таком возрасте настрогал спиногрызов, видать радиация подействовала как Виагра.

      Видалити
    2. Анонім11/05/2023

      Головне,що не сироти,кушайте на здоров'я.

      Видалити
  124. Анонім11/05/2023

    нашие любимые детки . каждый хочет жить деткам медали не надо

    ВідповістиВидалити
  125. Анонім11/06/2023

    медали и ордена надо тем чернобыльцам которые с жыру бесятся .прошло 37 год .как можно оприделит. как человек работал на чаэс ордена вручают сразу как говорится на фронте .а через 37 лет и героев не осталось .кто работал на крыше и где сильная радиацыя была их давно нету .осталис повара .штабисты .банщики .продавцы и те что дороги мыли.и те что за зоной работали .скажыте что их награждать .можно юбилейными значками и грамотами за обществену работу в организаци чернобыльского движения вмести с предсидателем .

    ВідповістиВидалити
  126. Анонім11/06/2023

    один предсидатель знает кого наградит.кто жопу лудже вылизует том и ордень .какие ордена прошло 37 год.это награждение считается за обществину работуи в двежении чернобыльской работе.ордена вручают сразу как говорится на фронте .кому надо бы вручать этих ребят уже нету.остались кто работаль не втой зоне опасности

    ВідповістиВидалити
  127. Анонім11/06/2023

    правду нелюбят подлабузники предсидателя

    ВідповістиВидалити
  128. Анонім11/06/2023

    завыли шкурники за правду и лизуны предсидателей обществиной работы чернобыльцев.что медальки лизунам охота .

    ВідповістиВидалити
  129. Анонім11/06/2023

    Знову за мендалі , давайте краще за баб

    ВідповістиВидалити
  130. Анонім11/06/2023

    Інформація з новин,в 30 кілометрові зоні Чаес,планується помпезне будівництво як промзони так турзони.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім11/06/2023

      Кінець наслідкам катастрофи?

      Видалити
    2. Анонім11/06/2023

      Надо строить казино, стриптиз-клубы, бары, рестораны, то есть отмывать бабки. Подобие закрытой игровой зоны, типа Лас-Вегаса. И это всё во время войны!

      Видалити
    3. Анонім11/06/2023

      Кінець катастрофи, шановані ліквідатори,ми,до цього біжимо семимильним бігом,ніхто,вибачаюсь за слово,ОРАВУ,годувати не збирається,з кожним днем ліквідаторів,в повному розумінні цього слова,менше,а .уй зна кого, більше,прикриваючись нашим статусом, території які входять у 30 км. зону,гуляти не буде, хлопці та дівчата які прийшли до влади, знайдуть,що на ній робити.

      Видалити
  131. Анонім11/06/2023

    что лезуну жопы предсидателю чернобылького движения ненравится правда .постояно сидят лезуны у предсидателя списки на декабер сибе готовят на ордена

    ВідповістиВидалити
  132. Анонім11/06/2023

    какие списки? кроме себя и тому что по штату положено никого не пустят награды получать... и не не надейтесь . А ты с колбасой уже наелся?48 часов и нету памяти о колбасе... А награда она на всю оставшуюся у настоящего Ликвидатора Жизнь!!!

    ВідповістиВидалити
  133. Анонім11/06/2023

    а куда лизуни вашать буду у них этих побрякушек аж по земле тянутся герои у них своя команда жополизов

    ВідповістиВидалити
  134. Анонім11/06/2023

    да детки колбаски наелис с твоим благословение .бо ты как переживаль за деток.а мидали им не надо это они тебе надо с команды лезунов

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім11/06/2023

      Діти на одній ковбасі виживають,треба терміново змінити раціон,треба звернути увагу омбудсмена на сім'ю,де раціон харчування одноманітний.

      Видалити
    2. Анонім11/06/2023

      ПСИХЛІКАРНЯ розташована в населеному пункті ГЛЕВАХА, КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ,прийме,вас,в свої широко розкриті обійми,дорога, харчування та розваги для,вас, безкоштовні,ЛАСКАВО ПРОСИМО,в ночі для,вас,двері завжди будуть відкриті,масок для ловлі метеликів,буде знаходитися біля входу до басейну,попереджаю,надувна жінка з каченям в масок не в лізе,пробували і не один раз,так що не намагайтеся.

      Видалити
  135. Анонім11/06/2023

    А ЗАЧЕМ ОРАВУ КОРМИТЬ ТИБЯ НЕКТО НЕ ПРОСИТ ОНИ САМИ КУШАЮТ АЖ ЗА УШАМИ ТОРОХТИТ .

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонім11/06/2023

      ТИБЯ,С ДОВОЛЬСТВИЯ СНИМАЕМ, ТОЛЬКО ВОДА,ЗАПОРА,НЕ БУДЕТ.

      Видалити
  136. Анонім11/06/2023

    А КОВБАСУ САМИ ЖРАТЬ БУДИТЕ .А НЕ ЖЫРНО ВАМ БУДИТ В ЖОПЕ НЕ СТЯНЕТ У ВАСЬ

    ВідповістиВидалити
  137. 'Комментаторы" по теме заголовка.
    Сайт становится для дебилизма.
    Полезной информации 0.

    ВідповістиВидалити
  138. Анонім11/06/2023

    Що мішає,ВАМ,надавати компетентну та корисну інформацію,в чому причина,в не надаванні її,або така інформація не існує,або,вона не така корисна, кому користь від ковбаси,кому від перерахунку пенсій,кому бабу,в кожного свій запит.

    ВідповістиВидалити
  139. Анонім11/06/2023

    А ЧТО НОВОГО МОЖЕТ БЫТ. ВСЁ УЖЕ ПЕРЕЖИВАЛИ И ПЕНСИ И ПРО МЕДАЛИ .И КОЛБАСУ ДЕТКИ ПОЕЛИ ТОЛЬКО ОБЛЕЗНУЛИСЬ .И ПРО ПОДЛАБУЗНКОВ ЖОПОЛИЗОВ ПО ГУТАРЕЛИ

    ВідповістиВидалити
  140. Анонім11/06/2023

    Уверен , 50% чернобыльцев не знают
    свой расчёт пенсии , ещё
    не пережевали.

    ВідповістиВидалити
  141. Анонім11/06/2023

    А ЧТО ПОДЛАБУЗНИКИ И ЖОПО ЛИЗЫ ЖДУТ СВОИ ВЫЛЕЗАНЫЕ ОРДЕНА .А ПРСТОМУ ЧЕРНОБЫЛЬЦУ ЧЕГО ЖДАТЬ 14 ДЕКАБРЯ НЕЧЕГО .ЖОПОЛИЗЫ У ПРЕДСИДАТЕЛЯ ОРДЕНА ВЫЛЕЗАЛИ С ПОДЛАБУЗНИКОМ .

    ВідповістиВидалити
  142. Анонім11/06/2023

    ЯКІ ТУПИ КОМЕНТАРІ ОКРЕМИХ НЕДОУМКІВ АБО ПРОВОКАТОРІВ ВІД рф!
    Ведіться далі! та не будуть робити це ніколи!!!
    Більшість з них від вовч на чолі з ШАНОВНОЮ ПОГР Лар Мик..
    Вона дуже поважає проскуріна, посередині є П шевчук з іншрго флангу петя прокопенко ГЕГОЙ ГРУЗІЇ ТА решта країн!
    Всім здоровя Україні Перемоги та розуму Шевчуку П В та "шановній" з м Лубни
    Ваша місія від вовч закінчена!
    Ювілені медалі повішайте собі починаючи від проскуріна та закінчуючи ПРОКОПЕНКО!
    З повагою до всіх ВОВА!!!

    ВідповістиВидалити