Суддя Окружного адмінсуду Києва В.Кузьменко залишив без розгляду позовну щодо скасування рішення про виділення земельної ділянки під будівництво вертолітного майданчика.
Відповідне рішення суддя прийняв у вівторок, 14 лютого, повідомляє прес-служба партії "УДАР".
Залишаючи позов Віталія Кличка до Київради без розгляду, суддя обґрунтував своє рішення тим, що термін звернення до адміністративного суду щодо захисту позивачем своїх прав сплив.
У той же час, суддя не взяв до уваги, що вказане рішення Київради досі офіційно не опубліковане, а дата його підписання міським головою невідома.
Українська правда
7 коментарів:
"Да здравствует наш СУД-самый гуманный СУД в мире!"
РЕЗОЛЮЦІЯ СПІЛЬНИХ ЗБОРІВ
ДАРНИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ м.КИЄВА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ НАРОДНОЇ ПАРТІЇ “ЗА ДОБРОБУТ ТА СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ НАРОДУ” І ПРЕДСТАВНИКІВ ЧОРНОБИЛЬСЬКИХ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ДАРНИЦЬКОГО РАЙОНУ м.КИЄВА
м.Київ 22.12.2011 року
“ПРО ПОРУШЕННЯ КОНСТИТУЦІЇ ТА ЗАКОНІВ УКРАЇНИ, КОНСТИТУЦІЙНИХ І ЗАКОННИХ ПРАВ ГРОМАДЯН, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВНАСЛІДОК ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ, ПОРЯДКОМ ОБЧИСЛЕННЯ ПЕНСІЙ ОСОБАМ, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВНАСЛІДОК ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ, ЗАТВЕРДЖЕНИМ ПОСТАНОВОЮ КАБІНЕТА МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 23 листопаду 2011 року № 1210
Ми, учасники спільних Зборів Дарницької районної організації м.Києва Всеукраїнської Чорнобильської Народної Партії “За добробут та соціальний захист народу” і представників чорнобильських громадських організацій Дарницького району м.Києва ЗАЯВЛЯЄМО про ПОРУШЕННЯ Конституції та Законів України, конституційних і законних прав чорнобильців Порядком обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 1210 від 23.11.2011 р., а саме:
1.Пунктом 11 цього Порядку встановлений мінімальний розмір пенсій для інвалідів Чорнобиля, який НЕ ВІДПОВІДАЄ статті 54 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
2.Пунктом 13 цього Порядку встановлена щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, яка НЕ ВІДПОВІДАЄ статтям 50 і 51 “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”;
3.Пунктом 14 цього Порядку встановлена щомісячна компенсація сім’ям за втрату годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи, яка НЕ ВІДПОВІДАЄ статті 52 “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”;
4.Пунктом 15 цього Порядку встановлено підвищення пенсій непрацюючим пенсіонерам, які проживають на територіях радіоактивного забруднення, яке НЕ ВІДПОВІДАЄ статті 39 “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”;
Тобто Кабінет Міністрів України ЗАТВЕРДИВШИ цей Порядок ГРУБО ПОРУШИВ:
- статтю 113 Конституції України, якою встановлено, що Кабінет Міністрів України у своїй діяльності керується Конституцією і Законами України;
- статтю 116 Конституції України, якою встановлено, що Кабінет Міністрів України забезпечує виконання Конституції і Законів України, вживає заходів щодо забезпечення прав і свобод людини і громадянина;
- статтю 1 Конституції України, якою встановлено, що Україна є соціальною і правовою Державою;
- статтю 3 Конституції України, , якою встановлено, що утвердження і забезпечення прав і свобод людини є ГОЛОВНИМ ОБОВ’ЯЗКОМ Держави;
- статтю 6 Конституції України, якою встановлено, що органи виконавчої влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України;
- статтю 8 Конституції України, якою встановлено, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, Конституція України має найвищу юридичну силу, Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй;
- статтю 16 Конституції України, якою встановлено, що подолання наслідків Чорнобильської катастрофи є обов’язком держави;
- статтю 19 Конституції України, якою встановлено, що органи державної влади, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією і Законами України;
- статтю 21 Конституції України, якою встановлено, що права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними;
(продолжение)
- статтю 50 Конституції України, якою встановлено, що кожен має право на безпечне для життя і здоров’я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди;
- статтю 56 Конституції України, якою встановлено, що кожен має право на відшкодування матеріальної і моральної шкоди, завданої діями чи бездіяльністю органів державної влади;
- статтю 68 Конституції України, якою встановлено, що кожен зобов’язаний неухильно додержуватися Конституції та Законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей;
- підпункти 1 і 2 пункту 1 статті 2 Закону України “Про Кабінет Міністрів України”, якими встановлено, що до основних завдань Кабінету Міністрів України належать виконання Конституції і Законів України, вжиття заходів щодо забезпечення прав і свобод людини та громадянина;
- пункти 1 і 2 статті 3 вищенаведеного Закону, якими встановлено, що діяльність Кабінету Міністрів грунтується на принципах верховенства права, законності і відповідальності, що Кабінет Міністрів України здійснює виконавчу владу на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України;
- пункти 1 і 2 статті 4 вищенаведеного Закону, якими встановлено, що Кабінет Міністрів України у своїй діяльності керується Конституцією України, цим Законом, іншими Законами України, організація, повноваження і порядок діяльності Кабінету Міністрів України визначаються Конституцією України, цим та іншими Законами України;
- статтю 1 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, якою встановлено, що державна політика в галузі соціального захисту потерпілих від Чорнобильської катастрофи та створення умов проживання і праці на забруднених територіях базується на принципах соціального захисту, ПОВНОГО ВІДШКОДУВАННЯ ШКОДИ особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- статтю 13 вищенаведеного Закону, якою встановлено, що Держава бере на себе відповідальність за завдану шкоду громадянам та зобов’язується її відшкодувати за пошкодження здоров’я або втрату працездатності громадянами та їх дітьми, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, втрату годувальника, якщо його смерть пов’язана з Чорнобильською катастрофою, матеріальні втрати, що їх зазнали громадяни та їх сім’ї у зв’язку з Чорнобильською катастрофою, відповідно до цього Закону;
- статті 39, 50, 51, 52 і 54 вищенаведеного Закону, якими встановлений конкретний розмір компенсацій, пільг, доплат, , пенсій і додаткових пенсій в залежності від мінімальної заробітної плати чи мінімальної пенсії за віком.
Крім того ВВАЖАЄМО НЕСПРАВЕДЛИВИМ і таким, що ПОРУШУЄ статтю 24 Конституції України, якою встановлено, що громадяни є рівними перед Законом, те, що підпунктом 4 пункту 3 цього Порядку інвалідам Чорнобиля, які пропрацювали у зоні відчуження менше календарного місяца у 1986-1990 роках і не виводилися в той час із цієї зони внаслідок захворювання, пов’язаного з Чорнобильською катастрофою, пенсія обчислюється виходячи із фактичної заробітної плати відпрацьованих днів в зоні відчуження з перерахунком до 1 місяця, тобто пенсія нараховується з ФАНТОМНОГО ЗАРОБІТКУ за 1 місяц тоді, коли всім іншим інвалідам Чорнобиля пенсія нараховується з ФАКТИЧНОГО ЗАРОБІТКУ за повністю відпрацьований місяц чи 12 календарних місяців у зоні відчуження.
В зв’язку з вищенаведеним, керуючись статтями 1, 3, 5, 6, 8, 16, 19, 21, 22, 27, 28, 36, 38, 40, 46, 48, 49, 50, 64, 68, 69, 75, 79, 85, 86, 92, 102, 104, 106, 113 і 116 Конституції України від Президента, Уряду, Генерального Прокурора, Конституційного суду і народних депутатів України МИ ВИМАГАЄМО:
1.ВІДНОВИТИ конституційні і законні права громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, щодо до їх конституційних і законних прав на пенсійне забезпечення;
(продолжение)
2.ЗАБЕЗПЕЧИТИ ВИКОНАННЯ вимог Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, в Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопаду № 1210, шляхом внесення в нього змін, а саме:
2.1.Пункт 11 цього Порядку прийняти в редакції відповідно статті 54 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, якою встановлено, що в усіх випадках розміри пенсій для інвалідів, щодо яких встановлено зв’язок з Чорнобильською катастрофою, не можуть бути нижчими:
- по І групі інвалідності – 10 мінімальних пенсій за віком;
- по ІІ групі інвалідності – 8 мінімальних пенсій за віком;
- по ІІІ групі інвалідності – 6 мінімальних пенсій за віком;
- дітям-інвалідам – 3 мінімальних пенсій за віком;
2.2.Пункт 13 цього Порядку прийняти в редакції відповідно статті 50 вищенаведеного Закону, якою встановлено, що особам віднесеним до категорії 1, призначається щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, у розмірах:
- інвалідам І групи – 100 % мінімальної пенсії за віком;
- інвалідам ІІ групи – 75 % мінімальної пенсії за віком;
- інвалідам ІІІ групи, дітям-інвалідам, а також хворим внаслідок Чорнобильської катастрофи на променеву хворобу - 50 % мінімальної пенсії за віком;
2.3.Пункт 13 цього Порядку прийняти в редакції відповідно статті 51 вищенаведеного Закону, якою встановлено, що щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, призначається у розмірах:
- особам віднесеним до категорії 2 – 30 % мінімальної пенсії за віком;
- особам віднесеним до категорії 3 – 25 % мінімальної пенсії за віком;
- особам віднесеним до категорії 4 – 15 % мінімальної пенсії за віком;
2.4.Пункт 14 цього Порядку прийняти в редакції відповідно статті 52 вищенаведеного Закону, якою встановлено, що щомісячна компенсація в разі втрати годувальника призначається на кожного непрацездатного члена сім’ї, який був на його утриманні, в розмірі 50 % мінімальної пенсії за віком незалежно від пенсії, передбаченої законодавством України;
2.5.Пункт 15 цього Порядку прийняти в редакції відповідно статті 39 вищенаведеного Закону, якою встановлено, що пенсії непрацюючим пенсіонерам, які проживають на територіях радіоактивного забруднення, підвищуються у таких розмірах:
- у зоні безумовного (обов’язкового) відселення – 3 мінімальної заробітної плати;
- у зоні гарантованого добровільного відселення - 2 мінімальної заробітної плати;
- у зоні посиленого радіоекологічного контролю – 1 мінімальна заробітна плата
3.Підпункт 4 пункту 3 вищенаведеного Порядку прийняти у такий редакції:
“4) менше календарного місяця у 1986-1990 роках, за її бажанням пенсія може обчислюватися виходячи із заробітної плати, одержаної за работу у зоні відчуження, за весь фактично відпрацьований час, в одному із неповних календарних місяців роботи протягом цих років, з додаванням суми заробітної плати за період роботи за межами зони відчуження за цей місяц, якщо ця особа не виводилася в цьому місяці із зони відчуження внаслідок захворювання, пов’язаного з Чорнобильською катастрофою чи отримання перевищення гранично припустимої дози радіації”
Якщо наші ЗАКОННІ ВИМОГИ НЕ БУДУТЬ ВИКОНАНІ, ми будемо вимушені проводити безстроково масові акції протесту і громадянської непокори та інші дії, аж до зміни цієї антинародної влади.
А как вы думаете что скажет КСУ:)
Пленум ВСУ обратится в КСУ по поводу ограничения размеров пенсий судей
Верховный Суд Украины по итогам заседания Пленума ВСУ, которое состоялось 15 февраля с.г. принял решение обратится в КСУ с конституционным представлением относительно соответствия Конституции отдельных положений статьи 2 и абз.2 п.2 р. II «Заключительных и переходных положений» ЗУ «О мерах относительно законодательного обеспечения реформирования пенсионной системы» от 8 июля 2011 года и статьи 138 ЗУ «О судоустройстве и статусе судей» в редакции от 8 июля 2011-го относительно ограничения размеров и изменений других условий выплаты пенсий и ежемесячного денежного содержания судей в отставке.
Так, указанными законами были сужены социальные гарантии судей, которые имеют право на отставку, но продолжают работать, что не может не влиять на независимость судебной системы.
Напомним, что в статью 138 Закона № 2453-VI 8 июля 2011 года Законом «О мерах по законодательному обеспечению реформирования пенсионной системы» № 3668-VI были внесены изменения. В новой редакции ч. 3 ст. 138 говорится о том, что ежемесячное пожизненное денежное содержание выплачивается судье в размере 80% денежного содержания судьи, работающего на соответствующей должности, с которого был уплачен единый взнос на общеобязательное государственное соцстрахование. Но, кроме того, ч.5 ст. 138 устанавливает, что максимальный размер ежемесячного пожизненного денежного содержания судьи в отставке (с учетом надбавок, дополнительной пенсии, целевой денежной помощи, пенсии за особые заслуги перед Украиной, индексации и других доплат), не может превышать десяти прожиточных минимумов, установленных для лиц, утративших трудоспособность, т.е. 8220 грн. В то же время, для судей, которые уже получают такое содержание, его размеры не уменьшаются (п. 2 переходных положений Закона № 3668-VI), но и не увеличиваются, если оно уже соответствует максимальному размеру. Перерасчет согласно ч. 4 ст. 138 может производиться только для судей КСУ.
http://sug.kiev.ua/news.php?id_news=35114
Дуже знайоме прізвище судді. Якщо це наш Кузьменко з Олександрії, то ясна річ, чому таке рішення. Прохання до киян, чи можна взнати звідки цей суддя родом.
Вертолётный майданчик - это святое. Не берите грех на душу.
Дописати коментар