Два останні роки я переконую працівників установ ПФУ від району до центру у неправомірності відмови моїм побратимам – ліквідаторам другої категорії,що брали участь в ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС з 18 липня по 03 вересня 1986 року - у призначенні пільгової пенсії по віку. Тезу заступника Голови правління ПФУ п. В.Никитенко спростовую зі стопроцентною гарантією що « на підставі одного посвідчення «Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (категорія 2) неможливо визначити право на призначення пенсії зі зниженням пенсійного віку згідно статті 55 Закону». Візьміть до рук посвідчення і Ви зі мною погодитеся. У наших посвідченнях перед словами (категорія 2) !!! вписано конкретний рік участі в ЛНА. Законодавець чітко прописав обставини на наше право на пільгову пенсію в залежності від років!? Там передбачена залежність зменшення віку від конкретних обставин. Цитую положення статті 55: «Учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС: - які працювали у зоні відчуження з моменту аварії до 1 липня 1986 року незалежно від кількості робочих днів, а з 1 липня 1986 року по 31 грудня 1986 року - не менше 5 календарних днів (зменшується пенсійний вік) на 10 років; - які працювали у 1987 році у зоні відчуження не менше 14 календарних днів (зменшується пенсійний вік) на 8 років; - які працювали з 1 липня 1986 року по 31 грудня 1986 року у зоні відчуження від 1 до 5 календарних днів, у 1987 році - від 10 до 14 кален дарних днів, у 1988 році - не менше 30 календарних днів, на діючих пунктах санітарної обробки населення і дезактивації техніки або їх будівництві - не менше 14 календарних днів у 1986 році (зменшується пенсійний вік ) на 5 років». Хворобливу допитливість чиновників,котрим,як виявляється, замало положення статті 65,що право на пільги засвідчує посвідчення ліквідатора чи потерпілого, можна вирішити без особливої тяганини. Чи не простіше пересвідчитися щодо конкретного періоду участі і характеру робіт у Департаментах соціальної політики із наявних справ кожного ліквідатора і не ганяти нас за 122-ою надуманою і до того ж обмеженою в часі ,тобто тимчасовою вимогою, довідкою форми 1988 року,запровадженою не існуючою нині державою?!
1 коментар:
Два останні роки я переконую працівників установ ПФУ від району до центру у неправомірності відмови моїм побратимам – ліквідаторам другої категорії,що брали участь в ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС з 18 липня по 03 вересня 1986 року - у призначенні пільгової пенсії по віку. Тезу заступника Голови правління ПФУ п. В.Никитенко спростовую зі стопроцентною гарантією що « на підставі одного посвідчення «Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (категорія 2) неможливо визначити право на призначення пенсії зі зниженням пенсійного віку згідно статті 55 Закону». Візьміть до рук посвідчення і Ви зі мною погодитеся. У наших посвідченнях перед словами (категорія 2) !!! вписано конкретний рік участі в ЛНА. Законодавець чітко прописав обставини на наше право на пільгову пенсію в залежності від років!? Там передбачена залежність зменшення віку від конкретних обставин. Цитую положення статті 55:
«Учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС:
- які працювали у зоні відчуження з моменту аварії до 1 липня 1986 року незалежно від кількості робочих днів, а з 1 липня 1986 року по 31 грудня 1986 року - не менше 5 календарних днів (зменшується пенсійний вік) на 10 років;
- які працювали у 1987 році у зоні відчуження не менше 14 календарних днів (зменшується пенсійний вік) на 8 років;
- які працювали з 1 липня 1986 року по 31 грудня 1986 року у зоні відчуження від 1 до 5 календарних днів, у 1987 році - від 10 до 14 кален дарних днів, у 1988 році - не менше 30 календарних днів, на діючих пунктах санітарної обробки населення і дезактивації техніки або їх будівництві - не менше 14 календарних днів у 1986 році (зменшується пенсійний вік ) на 5 років».
Хворобливу допитливість чиновників,котрим,як виявляється, замало положення статті 65,що право на пільги засвідчує посвідчення ліквідатора чи потерпілого, можна вирішити без особливої тяганини. Чи не простіше пересвідчитися щодо конкретного періоду участі і характеру робіт у Департаментах соціальної політики із наявних справ кожного ліквідатора і не ганяти нас за 122-ою надуманою і до того ж обмеженою в часі ,тобто тимчасовою вимогою, довідкою форми 1988 року,запровадженою не існуючою нині державою?!
Дописати коментар