-->

12.08.14

Проект «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту»

реалізується в рамках державно-соціальної реформи, що стосується створення доступних та зручних умов для отримання громадянами та суб’єктами господарювання послуг, що надаються державними органами влади.

З жовтня 2013 року, у понад 13 000 відділень поштового зв’язку, забезпечено доступ як мінімум до 36 адміністративних послуг. Звернувшись до будь-якого відділення, громадяни та бізнес-структури мають можливість отримати кваліфіковану консультацію та необхідну інформацію про запитувану послугу, а також реєстровим поштовим відправленням направити документи на отримання необхідної послуги на адресу суб’єкта її надання.

УДППЗ «Укрпошта» забезпечить швидку та гарантовану доставку документів, заощадивши особистий час клієнтів та кошти на транспортні витрати, необхідні для відвідування органів влади.

До уваги клієнтів!

З 12.02.2014 року, подати документи на отримання послуги з реєстрації права власності на нерухоме майно стало можливим і за допомогою засобів поштового зв’язку (відповідно до змін внесених до Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2013 р. № 868).

Детальну інформацію щодо переліку документів, необхідних для державної реєстрації права власності та вимог до них, можна отримати на сайті Державної реєстраційної служби України – www.drsu.gov.ua

Як оформити послугу:

Крок 1: завітайте до відділення Укрпошти, одержіть консультацію фахівця щодо переліку адміністративних послуг та оформлення пакета документів для їх отримання (або запитайте про послугу у свого листоноші).
Крок 2: заповніть заявку та оформіть необхідний пакет документів на отримання адміністративної послуги.
Крок 3:відправте (або передайте через листоношу) заявку та пакет документів і очікуйте замовлений документ.

Перелік адміністративних послуг, що надаються засобами поштового зв’язку на території України*

Послуги у сфері соціального та пенсійного забезпечення

1. Видача довідки про доходи (розмір пенсії)>>> заява
2. Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям >>> заява
3. Надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам >>> заява
4. Призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами незастрахованим особам >>> заява
5. Призначення державної допомоги при народженні дитини >>> заява
6. Призначення державної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку >>> заява
7. Призначення компенсаційної виплати фізичним особам, які надають соціальні послуги >>> заява
8. Призначення державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам >>> заява
9. Призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування >>> заява
10. Призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям >>> заява
11. Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам >>> заява
12. Призначення тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів >>> заява
13. Призначення державної соціальної допомоги у зв’язку з витратами, зумовленими похованням >>> заява
14. Виплата компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу >>> заява
15. Призначення житлових субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива >>> заява
16. Виплата компенсації за невикористані путівки на санаторно-курортне лікування та оздоровлення інвалідам та деяким категоріям громадян >>> заява
17. Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня” >>> заява
18. Встановлення статусу та видача посвідченя “Дитина війни” >>> заява
19. Встановлення статусу громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та видача посвідчення >>> заява
20. Встановлення статусу та видача посвідчення “Батьків та дитини з багатодітної сім’ї” >>> заява
21. Встановлення статусу та видача посвідчення “Ветеран праці” >>> заява

Послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану

1. Проставляння апостиля на офіційних документах про державну реєстрацію актів цивільного стану >>> заява

Послуги у сфері державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців

1. Державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем >>> реєстраційна картка
2. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців >>> реєстраційна картка
3. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням>>>реєстраційна картка
4. Державна реєстрація юридичної особи >>> реєстраційна картка
5. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення >>>реєстраційна картка
6. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації >>> реєстраційна картка
7. Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи >>> реєстраційна картка
8. Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про зміни до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та не пов’язані із змінами, що вносяться до установчих документів юридичної особи >>> реєстраційна картка
9. Видача довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців >>> реєстраційна картка

Послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно

1. Надання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно >>> заява про надання інформації
2. Видача інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно >>> запит про надання інформації
3. Видача виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно >>> заява про надання інформації

Послуги у сфері реєстрації громадських формувань, державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств

1. Державна реєстрація друкованого засобу масової інформації із загальнодержавною, регіональною та/або зарубіжною сферою розповсюдження.

З необхідним пакетом документів, який потрібно надати для отримання послуги, Ви можете ознайомитися тут >>>

* Перелік послуг не є фіксованим і може відрізнятися в кожному регіоні.

Немає коментарів:

Дописати коментар