-->

01.12.12

Турбота Інформаційно-обчислюваного центру Міністерства праці та соціальної політики України стосовно нарахування пенсії ліквідаторам аварії на Чорнобильській атомної станції.

На даний час досить велика кількість ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЄС та інвалідів І, ІІ, ІІІ груп інвалідності ЧАЄС у питанні зменшення розмірів їх пенсійних нарахувань навіть і не здогадуються , що у питанні зменшення їм нарахування ( перерахунку) пенсій за рішенням судів винні не працівники УПФУ в районах та містах, а лише Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України, який розіславши шляхом електронної пошти в управління пенсійних фондів України, та змусивши їх також лише шляхом електронної пошти нараховувати (перераховувати) пенсії, змінив за один день їх долю, відмінивши на певний час виконання рішення судів України.

До часу 01.11.2011 року Інформаційно-обчислювальним центром Міністерства соціальної політики України було відправлені централізовано до всіх управлінь пенсійних фондів України, шляхом електронної пошти автоматизована програма нарахування (перерахунку) пенсії, яка фактично в реальності відмінила рішення судів України, які були прийняті суддями України від Імені народу України, слід зараз вказати, що рішення судів вступили в законну силу, не були відмінені в судовий спосіб.

В реальному житті інваліди ЧАЄС, у яких із 01.11 2011 року почалися невиконання рішення судів, дуже боялися звертатися із письмовими зверненнями до УПФУ, думаючи лише про єдине, щоб своїми, чи то усними, чи то письмовими зверненнями вони собі не зашкодили у питанні нарахування пенсії, і вони навіть не здогадувалися, що їх пенсії опинилися залежними лише від автоматизованої системи в нарахуванні пенсії.

Кінець 2011 року, а саме, починаючи із дати 01.11.2011 року та дати 01.01. 2012 року, та й увесь 2012 рік надав ЛНА на ЧАЄС, інвалідам ЧАЄС ситуацій реально отриманих додаткових страждань та зовсім непотрібних та зайвих психо-ємоційних перенавантажень у їх повсякденному житті, які були створені УПФУ за допомогою інформаційно-обчислюваного центру Міністерства праці та соціальної політики України.

Процедура звернень до суду вже була пройдена із 2009 - 2011 роки, адміністративні позовні заяви від інвалідів та ЛНА на ЧАЄС до УПФУ у районах були розглянуті та задоволені, були пройдені в законом передбачений спосіб, процедуру та строки усі судові інстанції, і пенсійні фонди в районах та містах України вже повинні були сумлінно, вичерпно, в повному обсязі виконувати ті Рішення судів, які були прийняті Суддями України від Імені всього Народу України, і ЛНА на ЧАЄС та інваліди ЧАЄС в цілому сподівалися, що нарешті у їх реальному повсякденному житті наступить такий період життя без ситуації будь якої судової тяганини та судових тяжб, які певною мірою знесилюють інвалідізоване здоров’я ЛНА на ЧАЄС.

Та надлишкова доза іонізуючого опромінення, радіації, яка була отримана під час ліквідації аварії на ЧАЄС ліквідаторами призвела до того, що погіршення стану здоров’я у інвалідів ЧАЄС із ІІІ, ІІ, І групами безстроково відбуваються майже щоденно, що створює в інвалідів ЧАЄС величезне почуття страху за своє життя, за стан свого здоров’я в цілому.

Зараз вже є безперечним фактом та достатньо зрозумілою обставиною для інвалідів ЧАЄС, що держава Україна в цілому не була реально підготовлена до виконання рішення судів, за якими було відновлено законне право інвалідів ЧАЄС на встановлення державної та додаткової пенсії в розмірах визначених в імперативі текстів рішення судів України і тому потрібно було створити достатньо дієві, досить незрозумілі та заплутані схеми, щоб у фінансовому плані не виконувати рішення судів.

У даному тексті автор даної статті висловлює своє суто суб’єктивне бачення та проводить аналіз подій, які відбулися у житті інвалідів ЧАЄС починаючи із 01.11.2011 року по теперішній час 30.11.2012 року.

УПФУ у районах та містах до часу 01.11.2011 року отримало за електронною поштою від Інформаційно-обчислюваного центру Міністерства праці та соціальної політики України продукт, щодо нарахування пенсії інвалідам ЧАЄС із урахуванням їхньої групи інвалідності та статусу, але доречним зараз буде вказати, що розробники даного Інформаційно-обчислюваного центру не заложили в дану електронну програму належної та законно встановленої інформації про нарахування (перерахунок) пенсії інвалідам ЧАЄС із урахуванням імперативу рішень судів України.

Єдине, що спадає на думку у цьому питанні – це те, що працівники Інформаційно-обчислювального центру Міністерства праці та соціальної політики України не мали належної інформації, та не були в повному обсязі обізнані стосовно того, що велика кількість інвалідів ІІІ, ІІ, та І групи інвалідності ЧАЄС мали Постанови Іменем України із встановленим розміром державної пенсії та додаткової пенсії, які вступили в законну силу, та не були відмінені в законом передбачений спосіб, тобто на час введення даної автоматичної системи, нарахування пенсії інвалідам ЧАЄС відбувалося за рішеннями судів, а введення даної автоматизованої системи оброблення пенсійної документації одразу та майже миттєво відмінило виконання рішення судів України.

Одним із основних напрямків діяльності Інформаційно-обчислюваного центру Міністерства праці та соціальної політики України – є проектування, впровадження та супровід інформаційних технологій в системі Міністерства праці та соціальної політики України, Пенсійного фонду України.

Вищевказаний Інформаційно-обчислюваний центр у процесі своєї діяльності видає певні продукти, які в подальшому втілюються в реальне життя соціальних та пенсійних нарахувань соціально незахищених верст населення, інвалідів ЧАЄС, ВВВ, інвалідів за загальними захворюваннями, тощо.

Продукт від Інформаційно-обчислювального центру Міністерства праці та соціальної політики України, під назвою «Автоматизована система оброблення пенсійної документації на базі комп’ютерних технологій – АСОПД/КОМТЕХ-W шляхом електронної пошти був пересланий всім без винятку УПФУ в районах, містах, та почав свою діяльність цей продукт із 01 листопада 2011 року, і дія цієї системи у питанні нарахування (перерахунку) пенсії УПФУ продовжується на даний час.

Жодного офіційного підтвердження, що до факту законності введення автоматизованої системи оброблення пенсійної документації, а ні на час 01.11.2011 року а ні станом на 30.11.2012 року не має, як і не має підтвердження щодо сертифікації даної системи та її безпечності.

Зараз із розвитком інтелекту людей у створенні інформаційно-обчислювальних продуктів, можливо собі уявити, що навіть достатньо талановитий школяр-хакер, також може шляхом електронної пошти переслати до УПФУ будь-яку автоматизовану систему нарахування пенсії і УПФУ без перевірки почне нараховувати пенсію за його системою тому, що пенсійний фонду України в районах та містах повністю довіряє документам, які переслані електронної поштою.

Офіційні видання України «Голос України» не опублікувало інформації, щодо законності та належності продукту Інформаційно-обчислюваного центру Міністерства праці та соціальної політики України, який втілив в роботу УПФУ автоматизовану систему оброблення пенсійної документації.

Начальники УПФУ в районах, містах України, державні службовці пенсійних фондів, як сумлінні працівники не намагалися із 01.11.2011 року по час 30.11.2012 року отримати офіційне підтвердження від Управління Пенсійного фонду України, про законність вищевказаної автоматизованої системи оброблення пенсійної документації, яка була переслана шляхом електронної пошти для виконання.

Зараз важко собі навіть уявити, що зовсім непотрібні та болісні страждання інвалідів ЧАЄС, які розпочалися із 01.11.2011 року, та які полягали в тому, що саме із 01 листопада 2011 року УПФУ перестало виконувати рішення суді стосовно нарахування (перерахунку) пенсії тільки та безпосередньо залежали від електронної пошти, яка стала сильнішою ніж рішення судів України . 

УПФУ в районах, та УПФУ в містах районів, як виходить із офіційної інформації, не отримало від Головних Управлінь Пенсійного Фонду України в областях України, будь яких офіційних підтверджень, щодо належності, законності та перевіреності на законодавчому рівні введеної автоматизованої системи оброблення пенсійної документації, яка прислана до реального її втілення шляхом електронної пошти, що надихає пенсіонерів України в цілому та інвалідів ЧАЄС на певні роздуми, як стосовно законності самої системи так і реального впровадження у процес нарахування (перерахунку) пенсії .

Самим прогресивним введенням 01.11.2011 року самої автоматизованої системи оброблення пенсійної документації було те, що вона передбачала нарахування (перерахунок) пенсії у відповідності із Законом України «Про державний бюджет 2011 року», система була створена таким чином, що вона не передбачала в нарахуванні (перерахунку) пенсії враховувати рішення судів, які були прийняті судами України стосовно встановлення розміру державної та додаткової пенсії.

Начальники УПФУ у районах областей та начальники УПФУ у містах районів, в силу своїх повноважень та сумлінного виконання своїх посадових інструкцій, всі працівники пенсійних фондів України, отримавши шляхом електронної пошти автоматизовану систему оброблення пенсійної документації, почали ретельно нараховувати (перераховувати) пенсію інвалідам ЧАЄС саме за цією, отриманою шляхом мережі-інтернет системою нарахування пенсії.

Єдине, що зараз викликає дивування, як державні службовці УПФУ змогли нараховувати (перераховувати) пенсію інвалідам ЧАЄС, використовуючи при цьому лише документ у вигляді автоматизованої системи оброблення пенсійної документації, отриманої шляхом електронної пошти пенсійних фондів, нібито, мова ідеться про електронну переписку між двома чи то трьома користувачами інтернет–мережі.

Виникла певна фінансова пенсійна колізія, чому автоматизована система обробки пенсійної документації відібрала пенсії за рішеннями судів України лише у інвалідів ЧАЄС.

Також зараз треба вказати, що у відповідності із Постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 №22-1 чітко встановлено порядок проведення нарахування (перерахунку) пенсії і у разі будь-яких змін у виданні розпоряджень про нарахуванні (перерахунку) пенсії, із цими розпорядженнями пенсіонери повинні бути ознайомлені письмово.

У разі введення автоматизованої системи оброблення пенсійної документації у питанні нарахування (перерахунку) пенсії від Інформаційно-обчислюваного центру Міністерства праці та соціальної політики України державні службовці УПФУ повинні були із кожним виданим розпорядженням ознайомити пенсіонера письмово і у разі лише отримання письмової згоди про його згоду належності пенсійних виплат здійснювати ці пенсійні виплати в реальності.

Зараз кожен із інвалідів ЧАЄС, який отримував пенсію за рішеннями судів України повинен розуміти, що не УПФУ перестали проводити поведінку не виконання рішення судів, а фактично ці рішення судів знищила автоматизована система оброблення пенсійної документації, яка була переслана до УПФУ шляхом електронної пошти.

Падалка Наталія 
 01.12.2012 року

Немає коментарів:

Дописати коментар